poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Śniadanie po świętach



Tego zawsze brakowało mi w święta. Żeby tak po jedzeniu przez pół dnia i jeszcze trochę, i wszechogarniającego ludzkiego szumu (całkiem miłego), móc obudzić się we własnym łóżku i głodna nastawić ulubioną owsiankę. Włączyć swój komputer i usłyszeć jedynie szum swojej lodówki.

śniadanie: lekka owsianka z bananem, daktylami i jogurtem z dodatkiem kilku poświęconych migdałów i owsianym ciastkiem z tego przepisu ( dodatki - daktyle, migdały, gorzka czekolada). Kawałek sernika chałwowego na dwoje. Kawa z mlekiem.







9 komentarzy:

  1. Idealnie.. owsianka, sernik i spokój :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sernik chałwowy + owsianka = pełni szczęście:D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elin, bardzo się cieszę, że spędziłaś Święta radośnie i po swojemu :)
    Będzie przepis na sernik?:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo na święta najważniejszy jest nie porządek i biała kiełbasa, ale właśnie spokój, święty spokój i odpoczynek.
    Pyszna owsianka i sernik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianka i sernik na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny poranek z pyszną lekką owsianka i boskim sernikiem - o to chodzi ! nie ma to jak takie pyszne chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zechciałabyś podzielić się przepisem na tak genialnie mistrzowski sernik? <3

    Ja jeszcze dzisiaj niestety nie mogłam wrócić do swoich przyjemnych, normalnych śniadań. Jutro. Dopiero jutro. Jak dobrze, że to koniec, jak dobrze, że święta to tylko 2 dni. Nie dałabym rady dłużej. Więc zazdroszczę owsianki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje mi owsianki, a sklepy są zamknięte :( Jutro polece chyba najwcześniej jak się da rano, bo jedzenie kolejnej porcji świątecznej sałatki "teściowej" wyprowadzi mnie i moją wagę z równowagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Sernik chałwowy? Kocham i to, i to! Muszę taki upiec...

    OdpowiedzUsuń