wtorek, 2 kwietnia 2013

Owsianka z sernikiem świątecznym

Z godziny na godzinę na blogu zachodzą zmiany. Stary, choć nowy baner zastąpił okrągła pieczątkę. Powoli wprowadzam zakładki i porządkuje to co nieuporządkowane.  Krystalizuje kwestie merytoryczne i wracam do początków. 

Stanęłam przed wyborem – usunąć blog z braku czasu lub poświęcić mu ten brakujący czas.
Wczoraj wybrałam czas. Czas na wspólne śniadanie, na brak pośpiechu i na to żeby od rana się uśmiechnąć. I żeby to zapisać.  Bo przecież „każdy poranek może być wyjątkowo”. Trzeba tylko spróbować. Od nowa.

Bo wszystkie dobre zmiany zaczynają się w głowie.

A wiecie, że ten mój "podziomnik" na dniach, skończy rok? Ten czas szybko zleciał.



Śniadanie: Jabłkowo-jogurtowa owsianka z przyprawami korzennymi (cynamon, gałka muszkatołowa, kardamon) ze świątecznym sernikiem chałwowym, surowym kakao i nasionkami chia. 

Znad michy parującego śniadania pozdrawiają niemieckie czekoladowe biedronki ;)

Przepis na sernik chałwowy http://elinowyprzepisnik.blogspot.com/

24 komentarze:

  1. Pysznie wypakowana miseczka, z z sernikiem to już wgl:D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Orety, idealność idealności. Jak zwykle. Nie dość, że zawsze tak zachwycasz ujętymi kadrami, to smakami, to kompozycjami smaków, miseczkami... a idź Ty, Elin :))
    Jak Ty to robisz, że te wszystkie owsianki są zawsze takie puchate, gładkie? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko nie kończ pisać! Uwielbiam Twoje śniadania, są takie... piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i miałam dodać, że jak to dobrze, że zostajesz z Nami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w poprzednim komentarzu była ' a idź ty' Hahaha

      Usuń
  5. Wypakowana miseczka po same brzegi, aż się zanurzyć w niej łychę! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że zostajesz :) Te Twoje śniadania są takie pozytywne i słoneczne (jeśli nie razem z nastrojem, to chociaż na zdjęciach)
    A Te biedronki miałam kiedyś w domu i pamiętam, że wszystkie dzieci wręcz się o nie biły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że zostajesz :)
    zawsze się zachwycam Twoimi śniadaniami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, też mam te biedronki :D Zrobiły furrorę wśród dzieciaków ;)
    Bardzo się cieszę, że wybrałaś czas. Bardzo :) Blogosfera straciłaby sporo bez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. bedzie przepis na sernik? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, tylko teraz pracuje nad zakładkami i uporządkowaniem wpisów. Zdjęcia sernika już wykonałam, przepis zapisałam. Trzeba tylko znaleźć dla niego chwile.

      Usuń
    2. O proszę - oto i on :) http://elinowyprzepisnik.blogspot.com/

      Usuń
  10. Ciesze się, że z nami zostajesz :)
    Lubię ten Twój skrawek internetu, totalnie urocze owsianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie zmiany mi się podobają ;D
    z sernikiem - ahhh te twoje owsianki <3 uwielbiam je ! zawsze takie pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też się cieszę, że wybrałaś tę drugą opcję i zostajesz tutaj, a nawet jeszcze ulepszasz! nie wyobrażam sobie, jak mogłoby na dłuższą metę zabraknąc Twoich owsianek, którymi nigdy nie przestaniesz inspirowac:)

    OdpowiedzUsuń
  13. chałwowy sernik brzmi baaardzo apetycznie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis http://elinowyprzepisnik.blogspot.com/

      Usuń
  14. Ciekawa kompozycja - do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubiłam tamtą pieczątkę, ale przyznam, że to jest o wiele ciekawsze! Uwielbiam blogowe zmiany, wiele pomysłów, cudownie zaaranżowane wszystko:) - ale nienawidzę czegokolwiek robić w swoim blogu, bo nigdy nie wiem co i jak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - zasadniczo z html'em musi pomagać mi narzeczony, z obrazkami koleżanka grafik. Ja ledwo umiem poprzemieszczać elementy na odpowiednie miejsca.

      Usuń
  16. U nas zawsze na śniadanie musi być owsianka, Twoja wersja nam się spodobała. Wypróbujemy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam te biedronki z dzieciństwa :)
    Fajnie, że zostajesz i ubogacasz swój blog coraz to nowymi zmianami, oczywiście na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się że zostajesz i "ożywiasz" blog. Uwielbiam Twoje inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, u mnie niestety sernik znika zbyt szybko, by z niego owsiankę zrobić xD

    OdpowiedzUsuń