sobota, 27 kwietnia 2013

Owsianka „zjeść i wyjść”

Owsianka i klucze obok. Zestaw do „zjeść i wyjść”.

Pisałam już chyba kiedyś, że na podstawie owsianki da się określić przyszłość. Dziś owsianka się udała. Zdążyliśmy na autobus. Kierunek „prawie góry”, czyli mała wioska, drewniany domek i 1,5 godziny do cywilizacji. Chyba że za cywilizację uznać dom trochę niżej gdzie mają dziś „imprezę”. "Imprezę"czyli  siedzą na ganku i śpiewają „Pieśń o małym rycerzu” -  czołówkę z pewnego PRL'owskiego serialu.


Manno-Owsianka. Truskawkowo-bananowa z dodatkiem słodkiej śmietanki. Podana z serkiem wiejskim i nasionami chia

12 komentarzy:

  1. Moje smaki, to zdecydowanie moje smaki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. z manną bardzo lubię ;) do tego truskawki, banany i wiejski -idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje śniadaniowe smaki :)Pyszności

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli, że dzisiejsze śniadanie mi się udało.. czyli będę mieć cały dzień wspaniały ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co śmiać - to właśnie tak działa ;)

      Usuń
  5. wszystkie składniki uwielbiam, podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio tak późno dodajesz tu swoje owsianki, że załapuję się na nie dopiero następnego dnia z rana. Zawsze wyczekuję, ale się doczekać nie mogę, doczekuję się ranem :)
    Dawno bardzo nie jadłam owsianko-manny. Czas nadrobić stracony czas... Oh, tak, gdyby tylko dało się go nadrobić. Nie tylko w kwestii owsianko-mann. W kwestiach bardzo różnych.

    Czyżbyś wcześnie zaczęła majówkę? Wypoczywaj sobie z dala od cywilizacji. :) Chciałabym bardzo pojechać gdzieś, na jakieś małe odludzie, wypocząć, zrelaksować się. Powdychać tamtą czystość, tamtą przyjemność ciszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To głownie spowodowane tym, że panel dodawania zdjęć bloggera ostatnio bardzo mi szwankuje. Czasem trwa około godziny zanim będzie chciał ze mną współpracować.

      Nie - na majówkę jadę gdzie indziej. Tez dość daleko do cywilizacji, ale akurat ze znajomymi. Jeszcze niestety w poniedziałek i wtorek idę do pracy, więc muszę wrócić. Tutaj w moje osobiste "prawe góry" przyjechałam tylko na chwilę.

      Usuń
  7. A ja jeszcze nie próbowałam owsianko-manny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj - bardzo proste do zrobienia i na prawdę pyszne. Ja jakiś czas nie robiłam i zdążyłam zapomnieć jakie to pyszne.

      Usuń