czwartek, 22 listopada 2012

Owsianka urodzinowa :)

To, że nie lubię własnych urodzin nie oznacza, że nie należy ich uczcić. A ja będę je obchodziła m.in. tak: owsianką z kajmakiem o smaku ciasteczkowym :D
Czy istnieje rzecz lepsza niż kajmak ? Być może. Ja jej nie znam. Jestem prostym człowiekiem. Dla mnie tak  właśnie smakować by mogły rajskie owoce :)

Śniadanie: owsianka o smaku ciasteczkowym z kajmakiem orzechowym i bananami,  posypana pokruszonym owsianym ciastkiem. Być może najlepsza i zarazem najbardziej rozpustna jaką  w życiu jadłam.
W sam raz na prawach śniadaniowego tortu. Bo czy istnieje lepsze śniadanie niż owsianka ?


To właściwie nie smak konkretnie samych ciastek, a masy z której się je przygotowuje.Wczoraj w nocy kiedy  piekłam  ciasteczka do resztki masy w malakserze wlałam mleko na dziś. Przez noc mleko nasiąkło smakiem tej maślanej konsystencji przed której jedzeniem nie umiem się powstrzymać nawet o 9 w nocy.

Sylwia, która miała urodziny wczoraj ogłosiła, że z okazji urodzin będzie odpowiadać na pytania internautów. To chyba fajny zwyczaj. Jeżeli ktoś ma do mnie jakieś pytania zapraszam do ich zadawania w komentarzach. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć (choć na te bardziej skomplikowane może dopiero w poniedziałek lub niedziele wieczorem).

(lepse zdjęcia wstawie jak będzie chwila bo blox nie chce ze mną współpracować)

46 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Elin, spelnienia marzen i samych pysznych owsianek, takich slodkich jak dzis :)
    Ja mam pytanie :D ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedz "dużo" pewnie jest za mało precyzyjna ? 24 (chyba), nie lubię tego liczyć.

      Usuń
    2. Dzieki :) duzo to mam ja :P

      Usuń
  2. Oczywiście kochana WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, niekończących się pomysłów na Twoje ulubione owsianki, którymi będziesz nas zalewała każdego dnia :) Chyba ten miesiąc będzie obfity w blogowe urodziny :)
    Ja jestem ciekawa czy kiedykolwiek straciłaś motywację i chęci do prowadzenia bloga? Czy był moment, w którym ktoś, lub coś zniechęciło Cię, lecz dałaś radę i kontynuowałaś?
    Twoja owsianka zachwyciła mnie tym ciasteczkowym dodatkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne. Tracę tą motywacje raz na czas. Czasem po prostu mi się nie chce, czasem myślę że to straszna strata czasu, a czasem śniadania albo zdjęcia wychodzą tak źle że mi wstyd; ostatnio z powodu atmosfery na blogach śniadaniowych. Czasem nie piszę przez parę dni, czasem to przechodzi rano.
      A czemu wracam ? Nie wiem sama. Chyba po prostu lubię ten blog :)

      Usuń
    2. Kurcze, mam tak samo czasami...

      Usuń
  3. wszystkiego najlepszego Elin:*
    owsianka zdecydowanie idealna, żeby uczcic taki dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego, samych cudownych chwil i wielu pysznych pomysłów na śniadania ;) no i koniecznie świętuj dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elinnn!
    Wszystkieeeeeeeeeeeeeeego co najlepsze-zdrowia(bo jak jest zdrowie to wiele można osiągnąć) szczęścia, pomyślności,w życiu wiele radości,przyjaźni, miłości. Uśmiechu na twarzy codziennie! Doktoratu habilitacji i innych sracji w karierze naukowej, masę fajnych spraw w pracy, szefa fajnego,chłopaka mało upierdliwego...Ogółem słodkiego roku spełniania marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kajmak to zdecydowanie jedna z cudowniejszych rzeczy! Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie śniadanie, nie ma nic lepszego niż owsianka na śniadanie, a kajmak jest pyszny. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)

    http://myvegetarianparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego! spełnienia wszystkich marzeń :*
    a taka owsianka to idealny i słodki początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Uśmiechu, zadowolenia z siebie i realizacji określonych sobie celów! :) Podglądam od jakiegoś czasu Twój blog i jestem zachwycona :) Lubię sobie czasem ot tak...podpatrzeć, nacieszyć oko. Fajnie, że w tym całym środowisku istnieją jeszcze blogi, które wyróżniają się na tle blogowych papek. :)
    Mnie nurtuje, kto jest towarzyszem Twoich pysznych śniadań? Zawsze podajesz porcje na 2 osoby. :) Przyjaciółka? Przepraszam za babską wścibskość ;). Zazdroszczę w każdym razie tej osobie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadałam już kilka razy na to pytanie, ale odpowiem raz jeszcze - narzeczony :)

      Usuń
  10. To ja mam jeszcze jedno pytanie, jeśli można :) Elin, nie masz czasem ochoty na coś innego niż owsiankę, nie nudzi Ci się? Albo Twojemu współśniadaniowcowi?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież czasem się nudzi. Czasem robię coś innego. Np. wczoraj był ryż zapiekany.
      A mojemu współśniadaniowcowi ? Zwykle jak pytam co chce na śniadanie to sam mówi że owsiankę (w sumie na ogół.) Owsianka zawsze jest dobra, a czasem są tylko rzeczy lepsze. Czasem mam ochotę na coś innego i wtedy to robię :)

      Usuń
    2. Ale ogólnie prawie nigdy nie miewam ochoty na śniadanie nie słodkie. Ideał to słodkie i ciepłe. Kanapki czy jajecznica to dla mnie raczej 2 śniadanie czy obiad. Mój współśniadaniowiec nie ma natomiast nic przeciwko śniadaniowej kanapce z serem ;)

      Usuń
  11. ooo, widzę że tez uwielbiasz kajmak;) ja pożeram go w masowych ilościach..
    wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat, sto lat, niech żyje żyje naaam! *dobra, koniec tego mojego fałszowania :p* ZDROWIA SZCZĘŚCIA POMYŚLNOŚCI :*
    A od kajmaku jest lepsza tylko jedna rzecz - masło orzechowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego, o czym tylko marzysz! i niewyczerpanej ilości pomysłów na śniadaniowe owsianki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana, wszystkiego najcudowniejszego!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego, moja droga :) Spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najsłodszego! :D

    ja mam pytanie co do naczyń - pisałaś kiedyś, o pchlich targach, ale czy masz poza tym jakieś sklepy lub inne miejsca gdzie znajdujesz ciekawe miski/talerzyki itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne rzeczy znajduje w sklepach, niektóre na allegro, a niektóre na targach staroci właśnie. Niestety nie znam sklepów tego typu do których lubiłabym chodzić. Nie przepadam za antykami, a jako człek z Krakowa tym bardziej nie lubię cen które zwykle są w takich sklepach. Mam zawsze wrażenie, ze to straszne oszustwo. Znaczy wiem - koszty prowadzenia sklepu są spore - nie zmienia to faktu ze nie przepadam płacić za przedmioty kilkukrotnie więcej niż są warte. Na Kazimierzu w Krakowie jest jednak kilka sklepów ze starociami do których czasem zaglądam.

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego :*
    Oo, widzę, że dzisiaj u Ciebie też gości kajmak :D Musze się z tobą zgodzić ,jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Dobrego ! Słodkie urodzinowe śniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najlepszego! : * i każdego dnia przepysznej owsianki i kajmaku i pięknej cudownej wspaniałej wymarzonej kuchni wszech czasów wszystkiego co smaczne i najlepsze! : ))

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego co najlepsze!:)
    śniadanie mistrzowskie, ale wcale nie gorsze od innych! każde Twoje śniadanie jest tak samo apetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego! :) kolejnych wspaniałych śniadaniowych pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszego!
    Kajmak<3 jednej firmy mi najbardziej tylko smakuje:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Blox ostatnio dziwnie sie zachowuje (i to już nie tylko dlatego, że nie chce publikować mi zdjęć z komputera). Dostaje powiadomienia o komentarzach, ich autorach i treści, który tu nie ma. I wcale sie nie pojawiają. To już któraś taka sytuacja w ciągu ostatnich kilku dni... Wszystkich którzy wpisali jakiś komentarz, a blox go nie opublikował przepraszam. Odpowiadając na pytania których tu nie ma...hm...Studiuje prawo, skończyłam dziennikarstwo, pracuje w redakcji pisma prawniczego. Czy uprawiam jakieś sporty ? Owszem -całe mnóstwo. Biegam, jeżdżę na rowerze i na łyżwach, nartach; w mojej historii była szermierka historyczna, łyżwiarstwo figurowe, jazda konna, a nawet usiłowałam uczyć się baletu; przymusowo w dzieciństwie jeszcze taniec towarzyski i tenis. Tak w sumie to nie lubię chyba tylko pływać. Dzień bez sportu jest dniem smutnym. Na standardowe pytanie czy się kiedyś odchudzałam i ile jem kalorii odpowiedz brzmi: tak, odchudzałam się, ale to było już dość dawno temu, i nie mam pojęcia ile jem dziennie kalorii. Strzelam ze około 1400-1600, w zależności od dnia ale to może być bardzo chybiona statystyka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki masz ruch na codzień? Liczysz kalorie? Zwracasz na nie uwagę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczę kalorii od jakiegoś czasu. Ściśle to od dawna, a tak mniej więcej to właściwie od niedawna i bardzo mi ztym dobrze. Nie zwracam uwagi na kalorie, ale uważam na skład jedzenia - unikam jak ognia np. tłuszczy utwardzanych i syropu glukozowo-fruktozowego.
      Na co dzień biegam, jeżdżę na rowerze, próbuje zacząć jogę. Ostatnio jednak myślę nad jakimś urozmaiceniem, bo się bardzo nudno z tym zakresie zrobiło.

      Usuń
  25. a skad znasz twojego narzeczonego? razem studiujecie? :) czy przed tym jak Cie poznal mial zwyczaj jadac owsianki, czy to Ty go tego nauczylas :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie chyba uznam już za zbyt prywatne ;)

      Usuń
  26. Elin! wszystkiego najlepszego, samych udanych śniadań (bo w końcu jaki poranek, taki cały dzień), zdrowia, spełnienia marzeń;) sto lat!

    owsianka genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://gotujzrodzinka.pl/polecamy-i-uczymy-sie/inne-nie-tylko-o-gotowaniu/liebster-blog/ zostalaś nominowana ;) będzie mi miło jeśli odpowiesz na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odpowiedziałam. Dziękuje za nominację :)

      Usuń
  28. Można prosić o przepis na ciasteczka? :)

    OdpowiedzUsuń