poniedziałek, 12 listopada 2012

Waniliowa owsianka bananowa z mazurkiem orzechowym

Waniliowa owsianka bananowa z mazurkiem orzechowym (plus rodzynki, orzeszki arachidowe i serek wiejski). Na mleku sojowym waniliowym.
Jogurt (pełnotłusty) z konfiturą z dyni i miodem. Z dodatkiem chrupiącego musli, jagód goi, rodzynek i oleju lnianego :)
Cykoria z kawą i mlekiem :)


 Dziękuje Pałlince, Kuchnik Oli i Arbuzowedaiquiri  za  otagowanie do nowej zabawy. W odróżnieniu od tej ostatniej( jesienne)j postaram się wziąć w niej udział i podpowiadać na wszystkie pytania jak tylko znajdę chwilę. Nawet jeżeli jest ich dużo.

Chciałam również napisać, że jeżeli ostatnio rzadziej komentuje wasze wpisy to wynika to tylko z braku czasu. Codziennie je przeglądam i czytam, nie rzadko się inspiruje (jeżeli nie na śniadanie to często na inne posiłki), tylko na powiedzenie czegoś o nich czasem brakuje mi czasu. 


Moja stara elektroniczna waga (łazienkowa) przechodzi samą siebie w związku z czym ląduje dziś w koszu (nie - nie dlatego, że pokazuje za dużo; po prostu nie może zdecydować się na wynik - w czasie jednej minuty pokazuje wyniki rozrzucone na odległość około 2 kg). Zna ktoś dobry sprzęt tego typu ? Nawet jeżeli to narzędzie szatana to wole je mieć pod ręką.

7 komentarzy:

  1. super owsianka ,pyszny smak ,świetne dodatki ,zawsze idealne !

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie i słodko :) idealny początek dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam starą wagę taką z wahadełkiem i jest najlepsza na świecie :D niestety nie oszukuje.. haha

    OdpowiedzUsuń
  4. w sprawie wagi nie poradzę, bo sama się pozbyłam dawno temu (moja miała też pomiary tkanek, wagę kości i jakieś dziwne bajery, od momentu kiedy jednego dnia waga kości różniła się o 1kg, uznałam, że coś jest z nią nie tak)
    owsianka z mazurkiem? mniaaam:)

    OdpowiedzUsuń