sobota, 25 sierpnia 2012

Owsianka z cukinią - kolejna odsłona

Śniadanie: owsianka z dużą ilością cukinii, jabłkiem i konfiturą różaną. Na waniliowym mleku sojowym. Ostatnie kawałki chlebka dyniowego z serkiem almette i dżemem jeżynowym. Herbata ziołowa (mięta, melisa, zielono-imbirowa).


Jeżeli będziesz wystarczająco długo sobie powtarzać ze wszystko jest w porządku to w końcu w to uwierzysz.  Jeżeli będziesz wystarczająco długo powtarzać sobie że jesteś silna to w końcu się taka staniesz. Czas zacząć wszystko od początku. Od teraz.

27 komentarzy:

  1. bardzo lubię różaną konfiturę :)
    jak coś zmieniać to od razu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym wmawianiem sobie to prawda, ale z drugiej strony wszystko jest kwestią pracy nad sobą, no i śniadanko pyszne :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rodzaj pracy nad sobą. Tylko najpierw trzeba mieć dobre założenia.

      Usuń
  3. wszystko można sobie wmówic, taka prawda;)
    nie jadłam jeszcze nigdy różanej konfitury, a z chęcią bym spróbowała, szczególnie w takiej owsiance:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jeszcze czas aby sobie "ukręcić" płatki róży w cukrze - róże jeszcze kwitną

      Usuń
  4. Nie zawsze musimy sobie wmawiać. Czasami musimy pokopać głębiej w umyśle, żeby się przekonać, że naprawdę tacy jesteśmy.
    Jestem ciekawa jak smakuje taka owsianka ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owsianki z cukinią :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z cukinią... muszę kiedyś wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też ostatnio jadłam z cukinią i jabłkiem, jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W 100 % zgadzam się z ostatnim akapitem ;) I porywam kanapeczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki Twojemu poprzedniemu wpisowi poświęconemu owsiance z cukinią zrobiłam sobie taką wczoraj i jest pyszna! dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę. Ja odkąd odkryłam owsiankę z cukinią wiedziałam, ze będę do niej wracać :)

      Usuń
  10. Mądrze prawisz Elin. U mnie niestety chlebek bananowy już się skończył, ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chwilowo nie piekę nowego. Tempo w jakim pochłaniałam dyniowy sprawił że w ciągu 3 ni wskazówka na mojej wadze przesunęła się o 1 do przodu i jakoś nie chce ryzykować.

      Usuń
  11. ja przez Ciebie od paru dni do mojej bazy otrębowo-korzenno-owsianej na wodzie, dodaję cukinię ;D
    efekt jest przeeeeeepyszny! a zważając na to że ja zawsze rano budzę się strasznie,strasznie głodna, ta dodatkowa objętość przyjemnie mnie dopycha :D
    i ten chlebek też się zapowiada świetnie, muszę go zrobić..
    no przeginasz! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja koniecznie muszę mieć duże śniadanie. Dla mnie to podstawa. Im większe tym lepsze :) A cukinia nadaje się do "powiększenia" owsianki świetnie :)

      Usuń
  12. Muszę spróbować takiej owsianki. W niezwykły sposób mnie intryguje ;)
    Też wierzę, że gdy czegoś bardzo chcemy, to na pewno się to uda.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejna pyszna zdrowa owsianka ,zaczyna mnie kusić ta cukinia .. pycha !

    OdpowiedzUsuń
  14. Z cukinią? I do tego konfiturą różaną?
    Jestem ciekawa jak to smakowało :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Owsianka z cukinia? To musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna pyszna odsłona tej owsianki. :) Aż chce się ją zrobić, tylko czemu mi to wypada z głowy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje za miły komentarz :) Możesz zdradzić skąd masz takie boskie talerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy je kupowałam nie wiedziałam, że wszystkim będą się aż tak podobać. To talerzyki z Flo. Niestety seria się już skończyła, a chętnie dokupiłabym kilka rzeczy do kompletu :)

      Usuń
  18. kocham Twój wystrój! Jak będę robiła owsiankę muszę dodać cukinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystrój ? Chodzi o mój kwiatkowy obrósik ?
      Co do cukinii uważam ten wynalazek za na prawdę dobry :)

      Usuń