niedziela, 26 sierpnia 2012

Owsianka na późną jesień

Na razie tylko śniadanie. Ale w planach mam dłuższą i miłą notatkę. A tymczasem idę w deszcz przespacerować się na co niedzielny pchli targ. Życzcie mi szczęścia w poszukiwaniach kolorowych talerzyków, zdobionych łyżeczek i kwiatowych misek.  . 

A i generalnie filozofia zakładania dnia dobrego się sprawdza. Dzień założony jako dobry jest dniem dobrym :)




Owsianka . Na zamówienie - miała być zimowa. Dziś bowiem zza okna przywitała nas późna jesień - szare chmury, leki deszcz i wiatr.
Nie wyszła dokładnie taka jak miała być. Pewne składniki jednak się wykluczają i pewnych nie można łączyć.Np. kleisty banan i rozcieńczająca cukinia.
Owsianka na waniliowym mleku sojowym, z bananem, cukinią, jabłkiem. Z orzechami włoskimi i laskowymi. Z wiejskim serkiem. Z przyprawą do piernika, melasą i okruszkami dyniowego chlebka.
Trochę nazbyt naździwiana ;)



20 komentarzy:

  1. Prezentuje się wspaniale. Mam nadzieję, że nie była jedzona na czas :P ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ile dodatków! i to jakich pysznych <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj będzie dobry dzień! I tyle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w szukaniu perełek:)
    owsianka znakomita, rzeczywiście idealna na zimne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów owsiankowe wariacje. :) W czasie szkoły będę miała się kim inspirować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianka jest genialna. Zazdroszczę, że w niedziele masz okazje do zrobienia zakupów, a tym bardziej takich gdzie można kupić łyżeczki, naczynia etc. Napisz, jak ciasto i co kupiłaś ? Myślałam, żeby zrobić je z Tobą, ale mam mało daktyli, garstkę. Myślisz, że można by zastąpić je np śliwkami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czas to zdecydowanie zbyt przesadzone zdanie. Nie mam czasu, a wręcz mam czas ujemny. Są jednak takie rzeczy w moim tygodniu których staram się nie wyeliminować choćby nie wiem co się działo. Wycieczka na pchli targ, upieczenie ciasta, chwila z odprężającą książką :)

      Usuń
    2. chyba źle mnie zrozumiałaś. Miałam na mysli, że w niedziele jest u Cb czynny targ i że masz okazje zeby coś kupić. Nie napisałam nic o czasie.

      Usuń
  7. owsianka obłędna! lubię takie smaki, podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Koniecznie pokaż nam tutaj co fajnego znalazłaś. Uwielbiam oglądać takie własnie znaleziska ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. no wygląda cudownie i smak na pewno też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi obłędnie, a wygląda jeszcze lepiej :) Taka brzydka pogoda u Ciebie? U mnie upał..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydka to złe określenie - ja lubię taką pogodę. Lekko chłodno, ale nie zimno; czasem pada, czasem zawieje wiatr.

      Usuń
  11. idealna na taką pogodę! pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się ta owsianka prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń