środa, 28 listopada 2012

A może śniadaniowe mikołaki ?

Co wy na  to żeby urządzić takie blogowe mikołajki ? 

Tak jak w klasie – losujemy jedną osobę, wyznaczamy jakąś drobną kwotę i wysyłamy sobie nawzajem mikołajkowe, śniadaniowe paczki ?
Paczki z drobiazgami. Otwierasz a tam domowa granola, upieczone samodzielnie ciasteczka albo ulubiona czekolada ?
Albo łyżeczka z regionalnym wzorem ?
Uszyta samodzielnie serwetka ? Ładny kubeczek ?

Taka mała, pełna radości zabawa. Chwila oczekiwania na niespodziewankę. Paczka z sympatii i czekolady :)
Wymaga trochę odwagi, ale myślę że mogłaby się na prawdę udać.
Komuś się pomysł spodobał ?

Na pomysł wpadłam wieki temu. Ale weki temu nie było mikołajek i głupio było o czymś takim pisać. Dziś przypomniała mi Bliss :)

26 komentarzy:

  1. Wpadł mi w oko ten czerwoniutki świąteczny kubek <3 Świetny pomysł z tymi paczkami naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł genialny, jeżeli ktoś ma ochotę się zabawić w takie coś jestem chętna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne że tak ! genialny pomysł ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jak najbardziej za. Każda okazja jest dobra, aby wywołać uśmiech na czyjeś twarzy i obdarować kogoś własnoręcznie wykonanym prezentem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, ze jestem za! Genialny pomysl Elin :) zajmiesz sie tym logistycznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zobaczyć czy będą chętni. Teraz pomyśle nad tym logistycznie :)

      Usuń
  6. jestem za :D genialny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł :) jestem za ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, tak, uwielbiam mikołajkowe niespodzianki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też to kiedyś przeszło przez myśl, bo uznałam, że to może sprawic wiele frajdy;) jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę oryginalna i też przyznam się, że myślałam o czymś takim z 2 tyg temu :) Uważam, że to naprawdę fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też uważam że to fajny pomysł ;) tylko mogłabym coś wysłać dopiero ok 9 grudnia ;) więc nie wiem czy się wpasowuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już komuś robię ;) I to właśnie z blogosfery.

    OdpowiedzUsuń
  14. To genialny pomysł! Każda okazja jest dobra, żeby kogoś obdarować! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem jak najbardziej za! :) super pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem za :) uważam że to genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Chętnie się dołącze!

    OdpowiedzUsuń
  18. no proszę, a u mnie na blogu już trwa bardzo podobna akcja :)widzę że nie tylko ja lubię takie mikołajkowe niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tak tak tak, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taak ! Bradzo chętnie : ) Jak słodko !

    OdpowiedzUsuń
  21. pomysł świetny, byle udało się z jego realizacją. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda się :) Jak się za coś wezmę to zawsze doprowadzę to już do końca. Najtrudniej było z opublikowaniem tego postu :)

      Usuń