piątek, 30 listopada 2012

Mikołajki - już po losowaniu :)

Na późne drugie śniadanie lub mało obiadowy obiad - jak kto woli  - spałaszowałam właśnie dwie ciepłe bułeczki z twarogiem, miodem i prażonymi orzechami włoskimi, czyli coś na co od dawna miałam olbrzymią ochotę. Tylko nie było albo twarogu albo odpowiedniego pieczywa.


Chwilę potem maszyna losująca wstała od stołu i przeprowadziła losowanie (jakimś sprytnym informatycznym programem).
 Ponieważ przez ostatnie 2 godziny nikt nowy się nie zgłosił, mikołajki przeprowadzimy w 15 osobowym składzie, podanym dwa posty niżej. Myślę, że jak na pierwszą edycję tej akcji zgłosiło się nam na prawdę sporo osób :)
 Zaraz wszyscy zgłoszeni powinni mieć na poczcie odpowiedniego maila (jeżeli w ciągu godziny go nie będzie proszę o zgłoszenie tego faktu w komentarzu).
 Życzę samych dobrych pomysłów na prezenty, dużo zabawy i miłych chwil podczas otwierania mikołajkowych paczek :)

Przypominam tylko, ze staramy się wysłać paczki jak najwcześniej (nie później niż 3-4 grudnia). A niezależnie od tego kiedy przyjdą otwieramy je dopiero w Mikołajki (no albo później jeżeli poczta nawali).
Wykonujemy lub kupujemy drobiazgi za 15 zł (nie licząc kosztu wysyłki), tak aby zgodnie z tym jak znamy dana osobę z jej bloga, prezent jak najbardziej się jej podobał. I choć oczywiście prezenty przynosi Mikołaj, to jeżeli tylko chcemy możemy nasz prezent podpisać. W końcu zawsze to miło wiedzieć kto się dla nas tak postarał i komu warto podziękować :)
Liczę też na to, że wszyscy się swoją mikołajkową paczką w końcu nam pochwalą :)

11 komentarzy:

  1. życzę wszystkim miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super :).
    mam nadzieję że za rok wezmę udział, jak będzie jeszcze taka 'akcja' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuuuuu, ekscytuję się jak 5latka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super :D ale będą niespodzianki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przegapiłam ;x
    cóż pomysł naprawdę bardzo fajny. myślałam, że jakoś dasz znać na bloga w komentarzu gdy za pierwszym razem napisałam, że fajna sprawa. nie bywam często na internecie w ciągu dnia i nie przeglądam jednego bloga kilka razy dziennie, i nie zauwazyłam, że pojawiły się u Ciebie wpisy tak szybko :O trudno. może innym razem się załapię :D
    już nie mogę się doczekać tego jakie dziewczyny prezenciki sobie "zaserwujecie" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam w takim razie, że nie dałam znać. Ogłaszałam to kilka razy na blogu - chyba w 5 wpisach. Niestety nie miałam wczoraj czasu chodzić po blogach i pisać do każdego osobno. Przykro mi, ze tak wyszło. To głównie dlatego, ze na pomysł wpadłam tak późno i było mało czasu do realizacji - wiesz - w poniedziałek wypadało by już wysłać paczki.

      Usuń
    2. wiem i wszystko rozumiem, nie każdy ma czas :)) innym razem się załapię mam nadzieję gdy taka edycja będzie :D

      Usuń
  7. już się nie mogę doczekać :)
    i powoli czas realizować małe pomysły, które przyszły do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już przebieram nóżkami na samą myśl o blogowych mikołajkach :)

    OdpowiedzUsuń