niedziela, 18 listopada 2012

O słodkich letnich truskawkach

I po tym wszystkim nie miałam nawet ochoty na śniadanie. Blogsfera może być z siebie dumna.

Potem ksiądz hobbit powiedział, że jak wszystkie gwiazdy zgasną trzeba myśleć o lecie. O słodkich figach przychodzących razem ze słońcem. Dla mnie z latem przychodzą truskawki. 



Śniadanie: jabłko i marchewka, pseudokawa z mlekiem. (Bez zdjęcia bo z nihilistyczną  myślą - nic nie będę fotografować)
Owsianko - manna z letnimi truskawkami i bananami. Ciepłe mleko z miodem i cynamonem - to to na zdjęciu. (Mleko 2% :)

Pseudokawa to nasz domowy kryptonim dla mieszanki cykroii z kawą rozpuszczalną. To bardzo długa nazwa  ta...cykoria z kawą i mlekiem. Uwielbiam kawę ale tyko dobrą. Żadnej rozpuszczanej, żadnego zalewania fusów, nawet kiedy ekspres jest kiepski to kawa jest fuj. W domu więc na ogół pije mleczną cykorię z dodatkiem kofeiny.  ten napój jest miły w smaku i chociaż nie udaje kawy.

12 komentarzy:

  1. Ta pseudokawa przypomina mi znajomą, która nie pije kawy z mlekiem, a bardziej mleko z kawą. ;)

    Ty wiesz, że to apetycznie wygląda. Nie będę powtarzać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym jest pseudokawa Elinku?

    Tak blogosfera odbiera apetyt choć często go przywraca takim drugim śniadaniem jak Twoje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pseudokawa to nasz domowy kryptonim dla mieszanki cykroii z kawą rozpuszczalną.

      Usuń
    2. A tak poza tym to jest jeszcze te kilka osób dla których warto się w to bawić :)

      Usuń
  3. Ojej, a ja piję właściwie tylko rozpuszczalną :D po parzonej boli mnie żołądek.

    Ale mi narobiłaś apetytu na truskawy! I na owsianko mannę też ;) Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam , z truskawkami uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, zjadłabym taką letnią owsiankę .. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. przychodzą truskawki, zaczyna się dla mnie lato:) chociaż w środku jesieni czy zimy też miło wydobyć woreczek z czeluści zamrażarki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie zamroziłam truskawek w tym roku, aaaa, nie wytrzymam do kolejnego sezonu :(

    OdpowiedzUsuń