wtorek, 26 czerwca 2012

Multiowocowa w biegu.


Śniadanie w biegu. I tym razem samo-jedno.

Zaraz wyruszam pod dziekanat. Potem pod drugi i do promotora. Telefon - jeden drugi bo rozprawa za tydzień a pisma nie złożone.
C.d.n. - wieczorem

Multiowocowa (jasne maliny, truskawki, poziomki, trochę banana, czerwone porzeczki) i waniliowe mleko sojowe. Porzeczki z krzaczka do tego. I cykoria z mlekiem.


Sposób wykonania owsianki gotowej rano w minutę: (na dwie porcje):
Wieczorem: 70 g płatków owsianych zwykłych 20 g otrębów owsianych, zalewamy wodą 1-2 cm nad powierzchnię płatków.Wstawiamy na gaz. Gotujemy około 1-2 minuty do wchłonięcia wody. Następnie zalewamy ok. 200-250 ml mleka. Gotujemy mniej niż minutę lub wcale. Odstawiamy.
Rano: dolewamy ok. 100-150 ml mleka (np. sojowego waniliowego), dodajemy miękkie owoce (maliny, poziomki, banana itp.). Gotujemy ok. minutę. Dodajemy odrobinę soli i jeżeli ktoś lubi na prawdę słodkie owsianki to jeszcze trochę cukru lub innego słodziła (mleko waniliowe bywa bardzo słodkie). Przelewamy na talerze. Posypujemy owocami. Fine.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moja uczenia/wydział otrzymuje dziś 10 na dziesięciostopniowej skali bycia najgorszą uczelnia lub wydziałem świata. Nie będę za nią tęsknić.

28 komentarzy:

  1. i witaminowy zastrzyk na cały zabiegany dzień :)
    Śliczne zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z waniliowym mlekiem sojowym najlepsza owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc obawiam się czy to mleko waniliowe z biedronki jest takie zdrowe, ale jest na prawdę dobre. Jest chyba najlepszym sojowym waniliowym jakie piłam. Chociaż to napicia się "tak w szklance" stanowczo za słodkie.

      Usuń
  3. Jak Ty to robisz , że wszystkie Twoje owsianki wyglądają po prostu idealnie ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać odwzajemniają mi w ten sposób miłość i przywiązanie ;)

      Usuń
  4. przyłączam się do pytania Pałliny ,
    poprostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają, jak podane na królewski stół w tych talerzach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż zachwycają mnie Twoje talerze :) Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja strasznie teraz żałuje że nie kupiłam więcej elementów z tej kolekcji. To moje ulubione :)

      Usuń
    2. A są już nie do zdobycia? :)

      Usuń
    3. Chyba nie - ja kupowałam jak już kolekcja się kończyła.

      Usuń
  7. nie ma to jak dawka zdrowych owoców , pychotka ;)
    www.prettystrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna, ciekawam, czy może smakowac jeszcze lepiej niż wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. na jaką rozprawę sie udajesz?

    OdpowiedzUsuń
  10. przepysznie :) tyyyle owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miseczka pełna smakowitości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. te jasne maliny są pyszne, nie sa az tak kwaśne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowe też nie muszą być kwaśne. Zależy jakie i gdzie rosły. Moje ulubione rosną w Zdonii - taka wioska w woj. małopolskim - są najsłodszymi malinami świata :)

      Usuń
  13. mistrz owsianek :D
    ;o nie widziałam takich malinek .

    OdpowiedzUsuń
  14. i znów idealna :) uwielbiam te owoce, ale takich malinek jeszcze nie jadłam :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszne,zdrowe i kolorowe. czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uczelniane uroki=) każda uczelnia dostaje minus 10 gdy musisz coś załatwić NA TERAZ. Wdech wydech już z Nią kończysz koko dżambo i do przodu. Po takim śnaidaniu dzień nie może być zły! :*

    A owsianka? Twoja owsianka? Jak każda kolejna mnie powala!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie lubię tego waniliowego mleka... za słodkie dla mnie. Ubóstwiam takie owocowe owsianki:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię go samego. Ale do owsianki o co innego - nie trzeba już je słodzić.

      Usuń
  18. Poziooomki! O matko, zabiłabym za taką owsiankę w tym momencie!

    OdpowiedzUsuń