poniedziałek, 18 czerwca 2012

Pokojowa owsianka. Cała w ciapki.

To bardzo niecne uczucie móc tak usprawiedliwienie sprawdzać kilkukrotnie poziom słodkości owsianki o 3 w nocy.O wylizywaniu garnka i łyżki nie wspominając ;)

Owsianka jest pokojowa (w temperaturze pokojowej) bo na śniadanie była wybrana opcja "coś zimnego". W środku ma trochę jabłka, dużo gruszki i porzeczki, no i miód i szczyptę cynamonu. Połączenie może nie do końca klasyczne, ale jak najbardziej ciekawe. Kontrastowe -ma słodkawą niewyraźność gruszki i bardzo intensywną kwaśność porzeczek. Do tego słodki miód, mleko i cynamon.
I jest zmieniona w zimny pudding przez jaglany pyłek (zmielone płatki jaglane). 
Do tego cykoria z kawą i mlekiem. 
Stokrotki bo magnolia całkiem się posypała. 


Zdjęcia na białym obrusie (z całkowicie nieokiełznanym światłem słonecznym z boku i z góry) to trudna sztuka i przyznam, że zwykle sobie z nią nie radzę. Teorie niby znam, ale chyba czas nauczyć sie porządnie fotografować.
Zna ktoś jakąś dobrą szkołę w Krakowie ?

22 komentarze:

  1. Ładnie to wszytko wygląda :) Letnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa letnia akcja "ratuj stokrotki zanim dopadnie je kosiarka" ;).

      Usuń
  2. śliczna i te stokrotki obok :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są i wady białego obrusa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem - nie wiesz jak sobie poradzić z zewsząd odbijającym się światem, masą cieni i całkiem niekontrolowana kolorystyką ?

      Usuń
  4. ciekawe połączenie :D
    u mnie niestety tylko czarne porzeczki obrodziły w tym roku ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne wolę chyba nawet od czerwonych ale niestety nie mam. Tylko nie wiem czy się nadają do owsianki. Ostatnio kombinowałam z agrestem i zabrakło mi odwagi.

      Usuń
  5. Przepadam za Twoimi owsiankami :) w kompozycji ze stokrotkami wygląda cudnie.
    a i btw. skąd masz taki śliczny poziomkowy szablon? ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon cały czas się tworzy - jest w fazie testów. Ale mam nadzieje że mroczno Burton'owski charakter będzie ok ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, ja jestem jak najbardziej za! ;)

      Usuń
    2. Nie wiem tylko czy pasuje do charakteru tego bloga....

      Usuń
    3. ważne, aby blog pasował do Twojego charakteru ;)

      Usuń
    4. Cóż - będę jeszcze z nim kombinować. A projekt baneru wykonała Sophie - mój ulubiony grafik ;)

      Usuń
    5. Sophie? wiem o niej tylko tyle, że to Twój ulubiony grafik... ;)

      Usuń
    6. Sophie to moja znajoma. Jest grafikiem. I robi bardzo ładne projekty prawda ? :) Tyle, ze jakoś Poziomnik miał być zawsze baradzo optymistycznym miejscem - moja śniadaniowa utopia- a one mi się trochę za bardzo z mrocznym Burtonem i jego projektami kojarzą. Ale próbujemy się ja i banner dograć.

      Usuń
    7. Zdecydowanie ;) widzę właśnie po dzisiejszych nieustannych zmianach. ale wiesz co? bardziej podobała mi się ta wersja z ukośnymi poziomkami i prostym napisem... ;P ale to Tobie w końcu ma się podobać :)

      Usuń
    8. Był fajny i też mi się podobał bardziej. Pewnie też bardziej do mnie pasował jako mnie. Ale był mhroczny. A mhrocznosci mam na co dzień aż nazbyt wiele ;) Śniadanie ma być optymistyczne. Chyba wpisze to chasło na bannerze ;)

      Usuń
  7. Nabrałam ochoty na tę kawę, zaś owsianka wygląda bardzo apetycznie a porzeczki dodadzą jej fajnego kwaskowego smaku.

    OdpowiedzUsuń