poniedziałek, 18 czerwca 2012

Mała sonda. Bardzo ważna

Jak pewnie widać blog z roboczej zmienił formę graficzną na bardziej profesjonalną, co zawdzięczam mojemu ulubionemu grafikowi Sophie.

Bardziej profesjonalną, a nie zupełnie bo w koncepcji Sophie trochę namieszałam - dopasowując ją do mojego śniadaniowo-optymistycznego gustu, który nie koniecznie zna się na sztuce (kto widział poprzedni banner ten wie jaki był ładny, ale i mrocznawy zarazem).  

Zależy mi bardzo na waszej opinii - bo ja mam ze swoją dziś problem -  co sądzicie o tej nowej formie - czy się wam podoba, czy pasuje do konwencji bloga, do zdjęć ? Będzie mi bardzo miło poznać waszą opinię w tym zakresie :)

11 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jest śliczny i bardzo pasuje. Także do Twojej zastawy :) Tylko ten napis "Z Elinowej..." wygląda troszkę nienaturalnie, może ta czcionka za bardzo odbiega od tej wokół poziomki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje umiejętności posługiwania się programami graficznymi są na poziomie poniżej miernego. Jak będę mieć czas to nad nim popracuje.

      Usuń
  2. Ja, jak już zresztą pisałam, wolę tę bardziej mroczną wersję... ;) Ale jak już chcesz wybrać ten to ja bym coś zrobiła z tym napisem, bo jakiś taki nazbyt patetyczny jest... ale wiesz, ja jestem nieobiektywna ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patetyczny ? Hm...Eeee...chyba nie rozumiem...Dobrze - napis jest roboczy i był pierwszym co mi przyszło do głowy - pomyśle nad zmianą, ale...żeby był patetyczny ? Juz prędzej infantylny.

      Usuń
  3. Jest świetnie ! Całość idealnie się komponuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Tylko zauważyłam, że jest problem z tłem bo w zależności od rozdzielczości ekranu całkiem inaczej widać te poziomki. Czasem tylko np. szypułki. Nie wiem czy da się coś z tym zrobić.

      Usuń
  4. świetny jest! uroczo wygląda i znakomicie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ola boga... ;) cóżto sie z moim projektem stało... no nic, szkoda. ale miłej zabawy. jeśli koniecznie chcesz żeby pieczątka była banerkiem, to choćby tło uspokój. podobał mi się pomysł z poziomką co jakiś czas.

    anyway, wrzucam poprzednią wersję do portfolio, jeśli pozwolisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze nie jesteś za to na mnie zła ? Jakoś wstałam rano i pomyślałam, że tu strasznie mrocznie - ładnie ale mrocznie. I zabrałam się za nieudolne zmiany.

      Jasne - wrzucaj do portfolio - myślę że zyskasz sobie wielu klientów dzięki niemu bo jest śliczne :)

      Usuń
    2. a wiesz, że te kolorowe wersje nie były mroczne? pooglądaj jeszcze raz pdfa z wersjami barwnymi. ;)

      na banerek mimo wszystko doradzam ten podłużny :)

      Usuń
  6. ahh! i dzięki za przepisy! :3

    OdpowiedzUsuń