wtorek, 12 lutego 2013

Śniadanie inspirowane Nutellą

Dzisiejsze śniadanie w założeniu inspirowane było Nutellą: mocno słodka, owsianka z dużą ilością kakao i mnóstwem zmielonych orzechów laskowych.
Od inspiracji daleko jednak było do pierwowzoru, a śniadanie choć smaczne to Nutelli nie przypominało.

Wtorek -dzień na uporządkowanie zaległości, odrobienie niewykonanych obowiązków, realizacje małych planów. Poza wszystkim innym będę robić walentynkowy prezent :)


I nadal podtrzymuje zaproszenie na kawę ;)

18 komentarzy:

  1. fajne śniadanie i jakie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj Nutella, tyle, że sklepowa na talerzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam ,że z laskowymi jeszcze nie jadłam , a tez mi smakują te orzeszki wiec czas spróbować , podoba mi siew twoja wersja ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zjeść taką słodką owsiankę z dodatkiem kakao jak mocno wymarznę na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdradzisz, co to za prezent robisz?:>
    Owsianka wygląda super.. choć laskowych nie lubię, to jednak bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę - po walentynkach. To internet - jak napisze wcześniej to nie będzie niespodzianki.

      Usuń
  6. polecam więc domową nutellę- 100g orzechów laskowych/2 łyżki kakao/ 2 łyżki miodu trochę mleka roślinnego- jak dla mnie nawet lepsza niż ta sklepowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, co to za prezent.
    Chociaż to nie Nutella, to sądzę, że śniadanie smakowało na swój sposób pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna :)
    Ciekawa jestem co za prezent wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że taka wersja nutelli może być też pyszna, choć w trochę inny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mimo to zdrowie i jednymi z lepszych orzechów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że i tak pyszne było. Orzechy laskowe mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie, muszę zużyć zalegające w szafce orzechy laskowe :)
    Twoje śniadanko musiało być baaardzo smaczne ;D

    OdpowiedzUsuń