środa, 27 lutego 2013

W poszukiwaniu straconego czasu

Każdego dnia staram się nadrabiać czas.  A wciąż jestem co najmniej 12 godzin do tyłu w skali doby.
 Choć bynajmniej żałuje ani kawałka zmarnowanych chwil. Ani weekendu, ani poniedziałku.  Ani nawet wtorku. Na nic nie robienie, widzenie dawno nie widzianych znajomych, granie, dziwne hasła w tabu i wygraną w dixita. I cały dzień jazdy na topiącym się już śniegu.


Śniadanie: Owsianka z bananem i świeżo startą gałką musztardową z goździkami. 
Posypana utartą białą czekoladą, migdałami, żurawiną, musli z chia i kostką gorzkiej.


(płatki owsiane, otręby, zarodki pszenne – 45 g+ mleko sojowe i zwykłe 130 ml+1 banan+przyprawy+łyżka jogurtu naturalnego, migdały, musli z chia, biała i gorzka czekolada, żurawina)

15 komentarzy:

  1. Też staram się nadrobić czas, ale różnie mi to wychodzi. No cóż, trudno - nie wszystko da się od razu zrobić.

    Czekolady (!), orzechy, banan... Och, to taki oklepany tekst, ale: chyba lepiej być nie mogło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Królewskie śniadanie - bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tabu, uwielbiam tą grę! po jakimś czasie większość znajomych nie chciała grać ze mną i z moim bratem, bo już wszystkie hasła znaliśmy :D
    owsianka, czemu ja o niej zapomniałam... to jutro i u mnie owsianka!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jesteś :) W dodatku z taką pyszną owsianką! Tęskniłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem. Chwilowo ani miałam ochotę ani czas być. Ale jak tu nie być. Kto by pomyślał, że da przywiązać do ludzi z internetu ;)

      Usuń
  5. Ważne,że dajesz znać,że żyjesz( i smok Wawelski Cię nie pożarł,bo przyszła mu ochota na owsiankę). Dzisiaj o Tobie myślałam w sklepie(zobaczyłam płatki owsiane,masę orzechów,owoców suszonych,mieszanek pestek no takich owsiankowych dodatków) w kategorii: elinowy raj owsiankożercy. (reszty historii nie opowiem powiem tylko że jestem lekko spłukana ale ZAOSZCZĘDZIŁAM bo wszystko było ładnie poprzeceniane)

    Pozdrawiam znad kubka z gorącą kawą i podręczników.
    A może nie nadrabiaj czasu tylko strać go jeszcze więcej? Kolejne 12godzin i wtedy równo mamy straconą dobę.Wyrwiemy kartkę z kalendarza i z czasem będziemy bez żadnej zwłoki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja dzisiejsza owsianka to czysty obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  7. życie , radość , spokój ,zabawa - to lubię ;D
    świetna owsianka ! <3 pycha !

    OdpowiedzUsuń
  8. takie chwile należą Ci się po pracowitym styczniu, nie sądzisz? :)
    pograłabym w tabu! uwielbiałam kiedyś tą grę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem - stąd nie żałuje ani trochę, ale teraz czas mi po prostu przelatuje przez palce. A tabu po alkoholu potrafi dawać mieszanki wybuchowe.

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoją różnorodność dodatków, sprawiają, że ta owsianka jest taka wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie śniadanko musi być pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czas zdecydowanie za szybko pędzi... zmierza do wiosny bo mu sie znudziła zima już. w końcu.. kto lubi szarości : P pozdrawiam!; *

    OdpowiedzUsuń