sobota, 17 listopada 2012

Co chcesz na śniadanie ? Owsiankę. Słodką i ciepłą :)

Co chcesz na śniadanie ? Owsiankę. Słodką i ciepłą :)
A ja chciałam czekoladę :)

Owsianka to moje klasyczne połączenie które szczerze uwielbiam czyli owsianka z bananem i daktylami, miodem i wanilią. Tym razem jednak nieco zmodyfikowana. Bo wzbogacona o orzechy i ...topiąca się gorzką czekoladę (60%).


Dodatek gorzkiej czekolady topiącej się na gorącej bananowej masie był genialny.
Raptem 3 niewielkie kostki, a jaka radość ;)
 
Śniadanie: owsianka bananowo - miodowa z daktylami i rodzynkami. Z dodatkiem serka wiejskiego i orzechów włoskich, musli i topiącej się gorzkiej czekolady.
Do tego jogurt naturalny z masą makową, musi miodowym i miodem oraz konfiturą z dynii i pomarańczy z łyżeczką oleju lnianego.
Inka karmelowa z mlekiem.

Śniadanie na 5+

Przy tej okazji dziekuje wszytskim za dyskusję w temacie dotycząca jadłospisów. Cieszę się, że ostatecznie udało się obyć bez większych zgrzytów i kłótni.
Obawiam się, że wczorajszy jadłospis był prawdopodobnie ostatnim, który tu trafił. Nie chce w tym moim małym zakątku internetu zakłócać spokoju. Ani swojego ani innych :)

16 komentarzy:

  1. Też chciałam takie sniadanie, więc tęż takie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka na słodko , z takimi dodatkami najlepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez wątpienia na 5 ;) Twoje owsianki są moimi ulubionymi w tym blogowym światku.

    OdpowiedzUsuń
  4. 60% jest jak dla mnie za słodka, w ogóle kategoria gorzkiej czekolady zaczyna się u mnie od jakichś 80% kakao. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę wygląda bardzo dobrze :)
    Ja myślę, Elin, że niepotrzebnie zamartwiasz się tym, że Twoje jadłospisy mogły stanowić ewentualne epicentrum blogowych przemyśleń... Szkoda, że rezygnujesz z ich publikowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że mam mało do gadania jako anonim, w zupełności się zgadzam! Z nadzieją czekam na dalsze jadłospisy :)

      Usuń
  6. bananowa z gorzką czekoladą <3 poezja smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba jedna z najlepszych owsianek, jakie tylko można sobie wyobrazic! czego chciec więcej od życia w sobotni poranek..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, w Krakowie istnieje taka grupa "Kraków bloguje" i przez nią właśnie było organizowane to spotkanie :)
    http://www.facebook.com/groups/krakowbloguje/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie to nie. Ale czasami mogłabyś podrzucać przepisy na ciekawe i proste dania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ale ja gotuje okropnie nie wyjątkowo. I kiepsko fotografuje wszystko co jest nie słodkie. No bo jak dobrze pokazać szpinak ? A jak robię kiepskie zdjęcia to wpadam w kompleksy odnośnie zdjęć innych. I tyle z tego wychodzi.

      Usuń
  10. Chyba się wproszę na takie śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń