sobota, 10 listopada 2012

Pyszne i lekkie śniadanie :)


 Czy śniadanie jedzone nie wiele przed 13 to nadal śniadanie ? Czy może po prostu je przespałam? A może śniadaniem były te tony wafli z kajmakiem, cukierki i ciastka od ciasteczkowego potwora zjedzone po 1 w nocy ? Ponoć na uczelni ludzie nic nie kochają robić tak jak tworzyć i doskonale rozwiązywać zagadnienia teoretyczne nie mające ani krzty praktycznego znaczenia. To coś jakby w tym stylu.

Śniadanie: jogurt naturalny (250 g) z.....całą listą rzeczy:
- miodem
- słodką, soczystą gruszką
-bananem
- konfiturą z dynii
- musli miodowym
- jagodami goi
- olejem lnianym
- migdałami
- suszoną żurawiną
- gorzką czekoladą
- biszkoptami
Przepyszny. Bardzo chrupiący i słodki.

Do tego do picia ciepłe czekoladowe mleko sojowe, które zastępuje mi od czasu jakiegoś tradycyjne kakao.Między nami mówiąc - z doskonałym skutkiem - zarówno co do smaku, czasu przygotowania jak i mojego samopoczucia. Mleko krowie nie jest najzdrowszym z pokarmów...A mało znam tak dobrych rzeczy jak słodka szklanka mleka o poranku :)
Jabłko. 

17 komentarzy:

  1. Mleko, mleko, też ostatnio pijam całkiem często :)
    Przepysznie zaczęłaś dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje miseczkowa śniadania są takie apetyczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wafle z kajmakiem, nutella i inne nie liczą się w ogóle, jeśli są spożywane po północy ;P A dla mnie śniadanie choćby zjedzone o 14, ale zachowujące postać zwykłego nieodbiegającego od codziennych śniadania zawsze nim będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega pyszne dodatki ,super śniadanko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna mieszanka smaków w miseczce!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam, po północy się nie liczy :D
    Robisz naprawdę śliczne zdjęcia Elin :) i śniadanko takie smaczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) to cenne, zwłaszcza z ust kogoś kto robi takie ładne fotografie :

      Usuń
  7. Hej! Jestem nowa w świecie śniadaniowych blogów, ale Twojego podglądam już od dłuższego czasu :) Nie założyłam co prawda blogspota tylko zmodernizowałam mojego tumblr'a. Chciałabym Cię zaprosić, wpadnij czasem! www.letsmakebreakfast.tumblr.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. im więcej dodatków, tym lepsze śniadanie:) a wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie mieszanki! dodatki przepysznie dobrane :))

    OdpowiedzUsuń
  10. odpicowany jogurt natuarlny ;)) pychota!

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę tylu produktów w kuchni, aż muszę sie przejsc po niektóre z nich do sklepu :). Uwielbiam jogurty!

    OdpowiedzUsuń
  12. hej hej :D
    nominowałam Cię do TAGu Liebster award..

    http://arbuzowedaiquiri.blogspot.com/2012/11/rogaliki-marchewkowe-z-nadzieniem.html

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię no nowego tagu :) Będzie mi miło jeśli weźmiesz udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. czasem takie spontaniczne śniadania są najlepsze :)
    Nominowałam Cię do zabawy "Liebster Blog" u siebie na blogu, dokładnie tutaj: http://kuchcikola.blogspot.com/2012/11/5-dzien-wyzwania-fotograficznego-i.html
    Jeśli masz ochotę to odpowiedz na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie miksy, jogurt + masa pyszniastych dodatków sprawia, że dzień jest piękniejszy :))

    OdpowiedzUsuń