czwartek, 8 listopada 2012

Czekoladowo-sezamowa kasza manna z bananem :)

Czekoladowo-sezamowa kasza manna z bananem i miodem
(30 g razowej kaszy manny, 300 ml mleka sojowego czekoladowego, łyżeczka miodu, pół banana)
Do tego mały jogurt z miodem, powidłami i skórką pomarańczową oraz olejem lnianym. Jogurt pełnotłusty.
Kawa w pracy.

Śniadanie śmiało do polecenia. Czekolada, sezam, banan. Do tego delikatna kaszka.A byłam taka sceptyczna.



Kiedyś sądziłam, że jogurty beztłuszczowe smakują dokładnie tak samo jak te pełnotłuste. Robiłam nawet porównania. Od niedawna wiem, że jeżeli jogurt pełnotłusty i beztłuszczowy smakują tak samo to tylko dlatego, że ten nieodtłuszczony jest na prawdę kiepski.  Polubiłam kremowy, naturalny smak jogurtów i to tych chudych raczej już nie wrócę :)

To taki dziwny dzień....

11 komentarzy:

  1. Hej, mogę się wprosić? Gdybyś założyła "owsiankarnię", czy inną restaurację w tym guście, byłabym tam stałym klientem. I to niekoniecznie tyko o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś całkowicie zrezygnowałam z pełnotłustych jogurtów i serków, jadłam tylko te odtłuszczone, jednak od pewnego czasu zaczęłam potrzebować smaku tych 'prawdziwych'. Nie ma to jednak jak powrócić do zdrowszych i lepszych dla mnie w smaku jogurtów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie i brzmi pysznie ,nigdy nie jadłam w takim smaku ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie i czekoladowo :) uwielbiam takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny kolor :) Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. te pełnotłuste rzeczywiście mają inny smak i konsystencję, chociaż nie powiem, czasami lubię taką wersję odtłuszczoną:)
    to jedno z lepszych wydań manny, jakie w ogóle widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepyszna owsianka, jak zwykle Elin!
    całkowicie odtłuszczony nabiał też nie ma dla mnie sensu, natomiast lubię te produkty które mają obniżoną zawartość tłuszczu (czyli chudy twaróg, mleko 2%, 'odchudzone' sery pleśniowe) - wolę dodać zdrowego, nierafinowanego oleju roślinnego do nich :)
    ej, Elin, źle wpisałaś link do Posiłkownika - między http a // brakuje dwukropka i link nie chce wejść :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, genialne w swojej prostocie! to połączenie smaków zawsze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten smak, czekolada, taka kremowa do tego, cudo! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjecia, naprawdę, tak profesjonalnie Ci wyszły jak na moje niewprawne foto - oko ;) A smaki dobrane fajnie. Ja lubię takie dni, to zawsze jakaś forma urozmaicenia codzienności.

    OdpowiedzUsuń