wtorek, 6 listopada 2012

Bananowa owsianka na dobry powrót :)

Śniadanie (genialne, choć w pośpiechu) - owsianka bardzo bananowa (na mleku sojowym bananowym i z bananem) z daktylami, migdałami i serkiem wiejskim.
Jogurt z olejem lnianym, miodem akacjowym, powidłem śliwkowym, musli czekoladowym i kilkoma jagodami goi.
Do picia cykoria z kawą i mlekiem. 
 
Czemu mnie nie było tyle czasu ? Jakoś tak wyszło. To miejsce miało przechowywać dla mnie dobre chwile. A ja musiałam wyjechać i jakoś tak samo się potoczyło.
 Potem powrót do własnego domu wcale nie sprawił, że wszystko co złe poszło sobie samo, a świat od nowa ułożył się w równą piramidę. Zachwiane domki z kart nie wznoszą się od nowa same z siebie.
Straciłam równowagę i musiałam znowu ją odszukać Razem z sobą i z dodatkiem szczęścia.
A jeżeli mój sposób życia jest kiepski to trudno.
Innej siebie nie polubię.

A teraz już będę :)

Po okresie "tego co niektórzy uważają za zdrowe" czyli kompletnej degradacji witamin i wartości odżywczych, zwanego inaczej: kuchnią polską w wykonaniu rodziny potrzebuje odskoczni. By stanąć na nogi w tym zakresie - oto planowany od dawana, niezbyt idealny - elinowy posiłkownik, czyli fotomenu (właśnie tworzę).

11 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś, razem z równowagą, szczęściem i resztą. I pyszną owsianką :)
    Przerwa czasem jest potrzebna każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś. :) I oczywiście, już od samego początku, od nowa, witasz pyszną - a jakżeby inaczej? - owsianką.

    OdpowiedzUsuń
  3. i u Ciebie dzisiaj bananowo! bardzo smacznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. brakowało mi Twoich owsianek! cieszę się, że już wracasz, tym bardziej ze znalezioną równowagą i szczęściem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. baardzo smacznie!
    moze obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brakowało tych pysznych owsianek, które zawsze zaskakują :) pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj spowrotem! :)

    mleko sojowe bananowe?! o matko pychota *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. czasem potrzeba takiej odskoczni od ciągłego pilnowania się ze zdrowym jedzeniem :) Fajnie, że wróciłaś, bo znów można popatzreć na Twoje pyszne owsianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy ma swoje własne prawo zmarnować życie po swojemu i TWÓJ sposób to TWÓJ sposób a innym nic do tego.
    Dobrze, że znów jesteś ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. mm ,musze kupic banany i też sobie taką zrobię ,pysznie <3

    OdpowiedzUsuń