piątek, 15 czerwca 2012

Orkiszowy podpłomyk z ziarnami i śniadaniowy chaos kontolowany.


Akcja indywidualna: Podziomnik ! z umiłowania dla jedzenia.

Obudziłam się dziś tak głodna, że śniadanie wyglądało na prawdę chaotycznie. Szybkie wyciąganie z lodówki różnych smacznych rzeczy, które będą pasować do upieczonego wczoraj w nocy chlebka-podpłomyka z orkiszu.


Śniadanie było więc kompozycją indywidualną złożoną z wspomnianego chlebka, jajek na twardo, wędzonego sera, zielonych ogórków koktailowych, twarożku, dżemu waniliowo-gruszkowego i wielu innych. Na deser serek wiejski z kefirem z truskawkami, przyprawiony miodem i wanilią.


Wspominałam już że nie mam talentu do pieczenia na drożdżach ?

12 komentarzy:

  1. Chaos jak najbardziej apetyczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo ja jestem ślepa albo Ty masz talent do pieczenia jednak.
    ;)
    a dżem wanilia-gruszka bym porwała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może on i wygląda ale bardzo wiele rzeczy jak je posypac dużą ilością ziarenek zaczynają wyglądać ładnie np....hm...no wszystski. Tzn. był niezły ale mam wrażenie że takim chlebom prawdziwym "domowym" to on do pięt nie dorasta. I zdecydowanie nie chce być taki fajny jak te z których przepisów je piekę. Albo ja po prostu jestem spaczona konsumpcjonizmem i wole chleby sklepowe.

      Usuń
    2. Może to ta wszechobecna niemalże domieszka mąki pszennej do pieczywa?=) A może po prostu kwestia wprawy lub szczypta domowej troski o wszystkich domowników,której dodaje dana gospodyni? ;)

      Usuń
  3. Jak Ty nie masz talentu, to kto ma ? Ten chlebek wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla kazdego cos milego - ja poprosze truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniaam ile pyszności! wpadam na takie śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę wszystko z tego stołu:D! a ten wędzony ser wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zazwyczaj wyglądają moje wolne dni. Jem w towarzystwie, wystawiam na stół absolutnie wszystko i śniadanie jest długim, różnorodnym biesiadowaniem. Wtedy już nie chcę psuć chwili fotografowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń