niedziela, 7 kwietnia 2013

Z pyszną polewą i domowym ciastkiem

Pierwszy raz od ponad tygodnia moje śniadanie nie czekało na mnie  w kuchni, zrobione wieczorem. Musiałam wymyślać coś sama stojąc głodna przy kuchence.

Owsianki w mijającym tygodniu wychodziły tak smaczne, że przy niedzieli miałam poczucie, że ta niedzielna powinna wyjść lepsza.  Wyszedł bardzo gęsty owsiany krem z pyszna polewą. Też dobrze, prawda ?


Śniadanie: Krem owsiany z dodatkiem płatków żytnych, serka wiejskiego, jogurtu i banana. Polany sosem ze śmietanki, kawałka chałwy i nutelli. Pokruszone ciastko czekoladowe owsiane na górze (plus drugie). A na deser ostatni kawałek sernika świątecznego.

Coś mój plan "dnia dobrego" wypada mi z rąk. Idę go poszukać.Sama nie wiem czemu się to tak czasem gubi.

13 komentarzy:

  1. Och, żeby mi owsianki wychodziły tak pięknie jak Tobie... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie im gęstsze, tym lepsze! Zachwycasz jak zawsze, i jeszcze to domowe ciastko.. zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co przepis to pyszniejsza owsianka
    i taka słodziutka **

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, bardzo dobrze. U Ciebie nie mogłoby nie być dobrze. Nie ma opcji by owsianka Tobie nie wyszła! Oj, nie ma :) heeej, to nawet wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś przez przypadek zrobiłam kakaową owsiankę z czosnkiem (chyba nie domyłam noża), a poza tym ekstremalnym paskudztwem jeszcze parę razy zrobiłam na prawdę kiepskie owsianki. Czasem po prostu nie wychodzi.

      Usuń
  5. wow, cudowna !! z domowym ciastkiem ;) pycha !! twoje owsianki co jedna to smaczniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze masz świetne pomysły na owsiankę! Tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ej, nie może być tak dobrze, żeby każdego dnia było dobrze. jak się trafi gorszy, to bardziej doceniamy te lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poezja smaku na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Domowe ciastko brzmi... spokojnie i ciepło, bo... jest domowe. Taka musiała być ta owsianka :)

    OdpowiedzUsuń