poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Ogłaszam początek wiosny i elinowy konkurs wioseny

 Ogłaszam początek wiosny w Krakowie. Obudziło mnie dziś słońce !



Śniadanie: "wieczorna" owsianka z prawdziwą wanilią, mielonym kokosem i tartą białą czekoladą z migdałami. Mmmmm.....

Kto by przypuszczał, że kiedyś polubię te wczesne śniadania. Wszystko jest tylko kwestią myślenia.
Prawie.


Elinowy konkurs na 100 000 postów.
Nie  - to nie jest jeden z tych konkursów gdzie sponsor pseudozdrowego jedzenia chce abyście napisali co się wam kojarzy z jego firmą. To taki konkurs na jeden uśmiech i uczczenie ważnego momentu.

Ponieważ nie umiem sama z siebie świętować rocznic i innych ważnych chwil, gubię się w nich i  nie wiem czy tego ranka będę pamiętać aby na owsiance napisać 100 000, więc pomyślałam, że zrobię to inaczej. Temu kto przyśle mi print screan "100 tys. wejściowicza" upiekę i wyślę niespodziankowe elinowe ciastka.

Jeżeli nie znajdzie się żaden wejściowicz z równą liczbą 100 000 wejść, ciasteczka powędrują do tego, kto był najbliżej osiągnięcia celu

(na pasku bocznym dodałam licznik odwiedzin)

18 komentarzy:

  1. Jaki świetny konkurs! Chyba będę siedzieć i odświeżać ;p
    A ja dzisiaj zrobiłam Twoją owsiankę, była najlepsza!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam zgrałyśmy się pod tym względem niemal dokładnie :)

      Usuń
    2. Owsianka z jajkiem smakowała mi bardzo, choć muszę jednak spróbować jednego jajka na jedną porcję, dziś na wszelki wypadek dałam jedno na dwie :)
      "Jakby Twoja zupa"? Nie zrozumiałam ;)

      Usuń
    3. Przyćmiona pobiegowym zmęczeniem nie zrozumiałam, pewnie chodziło Ci o zbieżność nazwisk! :D

      Usuń
  2. Świetny ten konkurs. Aż mi się mordka uśmiechnęła jak przeczytałam zasadę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na owsiankę, muszę wreszcie jakiś sposób od ciebie zgapić. :P

    a konkurs bardzo oryginalny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja miałam dziś owsiankę z kokosem! telepatia ;)

    OdpowiedzUsuń

  5. Jej, genialny ten twój konkurs!
    Jak wejdę i akurat licznik dobije 1000 napewno zrobię screena :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Owsianki nocne z białą czeko są najlepsze<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za białą czekoladą, ale taką owsiankę bym zjadła :) Bo widzę kawał tej czekolady, i tak apetycznie wygląda :))
    O to będę pilnować, żeby wygrać Elinowe ciacha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja startuję do konkursu, Twoje ciastka były naprawdę najlepszymi, jakie miałam okazję jeść :)
    I znowu kusisz owsianką... oj tam, idę do kuchni gotować swoją. Może w końcu przestanę się bezproduktywnie ślinić nad Twoimi miskami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny konkurs :)
    Taki dobry pomysł, jak Twoje śniadania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam mała to miałam obsesję na punkcje białej czekolady. Jak była bąbelkowa, to już w ogóle uniesienie na miejscu! :) Twój przepis przypomniał mi smak dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam na liście taką waniliową owsiankę, do tego u ciebie jeszcze kokos i biała czekolada - pyszny pomysł ;) !! jak zawsze świetna ;*

    fajny ten konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elin, anonimowi w konkursie mogą brać udział? :) Czy nie znając kogoś, pieczenie mu ciastek średnio Ci się uśmiecha?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ze odpisuje dopiero teraz ale w pracy nie otwieram bloga. Więc mimo, że blog na mailu mi pokazał twoją wiadomość to nie bardzo mogłam odpowiedzieć.

      Jasne, że mogą. Tylko muszą być na tyle szaleni żeby mi przesłać jakiś adres do wysyłki, bo bez tego będzie ciężko.

      No i oczywiście miło by mi było gdyby taka osoba się jakkolwiek przedstawiła - wiesz - żeby móc wiedzieć, ze piekę ciastka dla Asi, Kasi albo Ewie :)

      Usuń
    2. Ależ oczywiście, to zrozumiałe. Ale poczekajmy, do zwycięstwa jeszcze daleko :)

      Usuń