poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Owsianka o smaku pomarańczy i czekoladowych ciastek

Śniadanie: wieczorna, gęsta owsianka o smaku pomarańczy i czekoladowych ciastek, polana z odrobiną słodkiej śmietanki i kremem z ricotty, migdałów i ciemnego kakao.



(ciasteczka rozstały roztarte na pył i cząstki i dodane do owsianki wieczorem, tuż po ugotowaniu)
(skórkę pomarańczowa tarłam na bieżąco w trakcie gotowania)
(śmietanką polałam rano).
(rano oprószyłam też reszta ciasteczkowego pyłu)
(pyszna była)
(naprawdę)
(spróbujcie)
(tylko ostatnio zdjęcia nie chcą współpracować.....)

16 komentarzy:

  1. Mnie się zdjęcie bardzo podoba i zdecydowanie muszę spróbować, bo ona musiała być przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz niesamowicie...Wiele bym dała za takie śniadanie wypasione!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ciasteczkami?
    Jeju, genialnie brzmi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć mam uraz do zwykłego mleka i toleruję go tylko w kawie, patrząc na Twoje zdjecia owsianek dostaję niepojętej ochoty na to czego nie znoszę. Chore? No trochę, ale to tylko Twoja zasługa i tego że tak apetycznie podajesz śniadaniowe miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że ta owsianka jest na naturalnym sojowym mleku :)

      Usuń
    2. A takie sojowe bardzo się różni w smaku od zwykłego? Bo piłam tylko sojowe waniliowe, ale waniliowe ubóstwiam każde ;)

      Usuń
  5. Marzy mi się taka owsianka z Twoich rąk :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciastka roztarte na pył... mleko sojowe... śmietanka... skórka z pomarańczy... Rozpływam się, gdy to czytam, a co dopiero smakując.
    Elin, wielka prośba, chciałabym zjeść kiedyś z Tobą śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są super! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I te dodatki.. aż rozmarzyłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Melduję, iż jako beta-tester na II śniadanie przyrządziłam puchaty mus, jednak o większym poziomie budyniowości (w ilości: czubata łycha), z nieskromną ilością mielonego sezamu i syropu daktylowego. Efekt: omamo, niebo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ja wiem jak to jest z tymi zdjęciami? Mnie i tak kusi ta owsianka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejna pyszna kompozycja ,tym razem ciacha i pomarańcza -ekstra !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jadłam wczoraj twoją owsiankę 'mus' , jest świetna !! dziękuję ogromnie za inspiracje ;**

      Usuń
  12. Co chcesz od zdjęć?:> Są takie Twoje :)
    Idę dziś wieczorem gotować owsiankę. Co prawda bez ciastek i pomarańczy, bo nie posiadam, ale coś się wymyśli ;)

    OdpowiedzUsuń