niedziela, 31 marca 2013

Wielkanocne śniadanie


 Pragmatyczny koszyczek z białą czekoladą, nutellą i miodem; migdałami i herbata earl grey z bergamotką. Pisanki w poziomki, ciapki i kwiatki, święcona sałata z rukolą, a nawet płatki owsiane. Do koszyczka wielkanocnego zawsze podchodziłam zgoła magiczne: miało być to co miało się darzyć w tym roku. Już jako małe dziecko wrzuciłam do niego milki way'a

Koszyczek wyproszony od Pani z kwiaciarni, której wielkanocna dekoracja była już zbędna, serwetki przysłane pocztą od mamy. Ciemna bułka z ulubionej piekarni, a barwienie pisanek to było istne wyzwanie. Wyszło. Mimo wszystko wyszło.
*
Ostatnio zauważam jakiś odwrót od "śniadaniowców". Nawet u siebie.Co rusz się jakiś kończy albo zmienia.  Ja wiem –" śniadaniowiec" -  to forma mało ambitna, wymagająca sporo czasu i trochę poświęcenie- żeby tak sobie latać i pchać się z obiektywem do posiłku. Ale jednak...to prawie rok mojego życia, a "blogowe mikołaki" to jedne z ciekawszych jakie miałam.  
*
Śniadanie ? Trwało do 14. Żurek z sojowym salami, jajkami, święconą bułką i tartym chrzanem;  pyszne kanapki i jeszcze lepsze ciasta (sernik chałowy to najlepszy sernik świata - przepis jutro). No i poświęcona herbata, a także odrobinę mniej święta kawa.

7 komentarzy:

  1. Przecież biała czekolada też jest ważna. Ja upchnęłam ją w formie wielkanocnej, czyli baranka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że spędziłaś ten dzień tak jak chciałaś:)Twój koszyczek mnie rozczula i napawa optymizmem. Śnieżkowego dyngusa! A co do sniadaniowcow-obyś zostala jak najdłużej,bo miło jest u Ciebie i tak blogi śniadaniowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne wielkanocne śniadanie ;) bardzo fajnie wypełniałaś koszyczek -samymi smakołykami ;D
    ja na pewno nie skończę z śniadaniowcem - to część mojego życia i dobrze mi z tym , owsianki *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. takiego koszyczka to jeszcze nie widziałam, jest wyjątkowy:)
    z niecierpliwością czekam na przepis na sernik:>

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, jaki ekscentryczny, osobliwy koszyczek!

    A Tobie chciałabym życzyć mnóstwa wytrwałości i cierpliwości do dalszego prowadzenia bloga, którego uwielbiam odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się zawartość Twojego koszyczka! Bo tak powinno być, powinniśmy tam wkładać to, co sami uważamy za 'ważne' :-) Pozdrawiam i miłego dalszego świętowania!

    OdpowiedzUsuń