wtorek, 25 września 2012

Z mlekiem migdałowym i orzechową granolą

Śniadanie: owsianka na mleku MIGDAŁOWYM z kilkoma daktylami i bananem, łyżką serka wiejskiego i granolą orzechową z rodzynkami.
Cykoria z kawą i mlekiem - ostatnio standardowy napój śniadaniowy.

Może najpierw o mleku migdałowym. Od jakiegoś czasu miałam ochotę spróbować. Było dość drogie, więc decyzja o zakupie była odkładana o kolejne dni. Tylko, że wczoraj dzień miał więcej upadków niż wzlotów i potrzebowałam czegoś optymistycznego. Padło na mleko.
Tym razem się nie zawiodłam. Tj. mleko co prawda w formie: "napić się" jest paskudne, ale w owsiance smakowało pysznie. Jakby dodać do owsianki dużo na prawdę dobrych migdałów. Aromatyczne. Dodatek syropu z agawy sprawił zaś że owsianki wale nie trzeba było dosładzać .



A teraz z rzeczy mniej miłych niż mleko migdałowe. Wydarzenia ostatnich dni skłaniają mnie do decyzji o usunięciu tego bloga. Założeniu na niego stu pięćdziesięciu haseł dostępu, które niestety nie istnieją. Albo zignorowaniu oczywistych faktów i prowadzeniu go dalej, tylko inaczej. Zostawić tu tylko jedzenie. I nic poza nim. 
Jest też inny sposób: postawny sprawę jasno: skoro i tak to czytasz to może przynajmniej nie obrażaj się, że czegoś Ci nie mówię ? Może uznajmy to za bardziej jawny sposób komunikacji. Tak będzie wszystkim milej. 


26 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że nie lubię jak ktoś z moich znajomych czyta moje blogi, ale jest takich kilku i w gruncie rzeczy nie ma się co dziwić, prowadzenie bloga to oddawanie części siebie do sieci, do której wgląd ma każdy, i nie możemy się potem dziwić, że ktoś kogo znamy czyta naszego bloga. Na początku mnie to irytowało, ale teraz traktuje to bardziej z dystansem. Nie usuwaj bloga, ja lubię twoje owsianki Elin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczyła mnie ta owsianka. Mleko migdałowe, orzechowa granola, banan daktyle... Śniadaniowa poezja.
    Zastanów się, według mnie usuwanie bloga to nie jest najlepsze rowiązanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma bata. Robię jutro znowu owsiankę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. orzechowa granola to chyba moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam uważam, że samo mleko migdałowe jest w smaku dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie słyszałam o mleku migdałowym ;) Musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość moich znajomych czyta mojego bloga, więc ja już się przyzwyczaiłam. Czasami łapię się na tym, że dzięki temu ci stali bywalcy wiedzą o mnie więcej niż ja o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cena mnie do tej pory skutecznie odstraszała od tego mleka, ale skoro tak się sprawdza do owsianek to może jednak skuszę się na zakup:)
    mimo wszystko mam nadzieję, że bloga nie usuniesz, wielka szkoda by była:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie usuwaj bloga, bardzo lubię do Ciebie zaglądać..

    Śniadanie pyszne, czaję się od dłuższego czasu na to migdałowe mleko ale cena mnie równiesz odstraszała, ale skoro tak polecasz, to muszę się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje śniadanie jest wspaniałe. Mleko migdałowe zdecydowanie wpasowuje się w moje gusta.
    Nie chciałabym, żebyś usuwała bloga, ale... Jeśli to sprawi, że poczujesz się lepiej, albo coś się naprawi, Twoja decyzja... Tylko nie znikaj całkiem :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co będzie.Zwłaszcza w kwestii skutków.

      Usuń
  11. Mleko migdałowe, nawet o takim nie słyszałam, hihihi...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze przepyszne i prześlicznie podane śniadanie, robisz coraz ładniejsze zdjęcia, strasznie mi się podobają ;-)

    mam nadzieję, że jednak bloga nie usuniesz...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam migdały, więc takie śniadanie zjadłabym z radością ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna owsianka :)
    A gdzie kupiłaś to mleko daktylowe ? :)
    Nie usuwaj bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się wycisnąć mleka z daktyli. Chyba takie nie istnieje.

      Usuń
  15. ummm. jak zazdroszczę tego mleka. :). Nie, nie , nie usuwaj. o moim blogu wie bardzo mało osób, jesli chodzi o znajomych. Wole jeszcze popracować nad zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie usuwaj i nie odchodź. Jakoś dziwnie będzie tutaj bez Twoich owsianek. Po za tym uwielbiam Twój talerz i nie może go zabraknąć :c.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę zgłosić sprzeciw - jem nie tylko owsianki ;)

      Usuń
  17. ale piękna <3 musiała być przepyszna z takimi dodatkami!
    nie usuwaj, jak ja przeżyję bez takich pysznych propozycji owsiankowych i tych talerzy? :<

    OdpowiedzUsuń
  18. owsianka wygląda bardzo apetycznie ,nigdy nie próbowałam mleka migdałowego ,dlatego kusi mnie jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń