poniedziałek, 24 września 2012

Powrót do owsianki

Powrót do owsianki
Albo powrót do klasyki. Klasyczne, zdrowe, ciepłe i słodkie śniadanie. W sam raz na jesień.
Owsianka z gruszkami, jabłkami i malinami oraz czekoladą truskawkową.
Jogurt z serkiem homogenizowanym smażonym jabłkiem i malinami.
Cykoria z kawą i mlekiem.
To chyba ostatnie zebrane w tym roku maliny.  Kołysały się smętnie na wpół już nagich krzaczkach. Dżemy w słoikach, słodki syrop i kilka woreczków mrożonych będą musiały pozwolić nam przetrwać zimę.
W zamian zaczęły się orzechy ! :)

Mam jeszcze pytanie do czytelników podziomnika - zmodyfikowałam sposób robienia zdjęć i zastanawiam się czy są lepsze, czy gorsze od poprzednich? Moja nauka fotografii to niestety zabawa w błędy i powtórki, więc rady mi się przydają :)
Przyjmę tez porady w kwestii obiektywów macro.

13 komentarzy:

  1. niezawodna, pyszna owsianka :)
    u mnie też już ostatki malin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie powroty to czysta przyjemność. nie wyobrażam sobie u Ciebie owsianego odwyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz zdjęcia i owsianka na Twoim blogu prezentuje się najlepiej ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie miałam Ci napisać, że bardzo ładne zdjęcia zrobiłaś :) Apetyczne śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianka na dzisiejszych zdjęciach prezentuje się bardzo apetycznie, więc zdjęcia można uznać za dobre, owsiankę zresztą rownież ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak owsianka , uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm w końcu owsianka z samego poranka :) pyszna *.*
    zdjęcia bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia wszystkie są świetne! pomysłowe :) a co do śniadania, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. mhm, uwielbiam takie ciepłe śniadania :) .

    OdpowiedzUsuń
  10. do takiej klasyki powraca się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam owsiankę, twoja musiała być przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maliny, maliny... Będę za nimi tęsknić:(
    A co do jakości zdjęć to nie masz się co przejmować, spójrz na moje:D

    OdpowiedzUsuń