czwartek, 6 września 2012

Owsianka śliwkowo-jogurtowa


Po wczorajszym czekoladowo-maślano-orzechowym szaleństwie przyszedł czas na łakociowy odwyk. Miły i wyczekany wbrew okrutnie brzmiącej nazwie.
Na razie skończyłam pracę. Jeszcze tylko wróci jutro po złożeniu, wrzucę do wydruku i do promotora Teraz pozostaje mi liczyć tylko na to, że się spodoba.






Owsianka tak tradycyjna, że tradycyjnie się nie da: owsianka z na zwykłym mleku ze śliwką, bananem i jogurtem. Na deszczową pogodę i rześkie, chłodne powietrze. 
Wyjątkowo pyszna nowa kawa cykoriowa. Z mlekiem. 

21 komentarzy:

  1. No to gratuluję, to musiał być niemały wysiłek! Możesz zdradzić na jaki temat pisałaś?
    Czasem warto wrócić do takich tradycyjnych receptur ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O temacie i pracy napisze (żeby nie zapeszyć) dopiero jak ją zaakceptowaną zostawię w świętym spokoju w dziekanacie. Bo temat też będzie teraz pewnie dopiero podlegał negocjacji.

      Usuń
  2. Życzę dużo zapału do pisania :-)
    A dzięki Twojemu przepisowi też będę miała udane i zdrowe śniadanie!
    Dziękuję :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm pyszna miseczka, jak zawsze :) uwielbiam śliwki, jem kilogramami :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliwki w owsiance i poranek staje się znośny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna owsianka na rozpogodzenie okropnie pochmurnego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, muszę w końcu dorzucić śliwki do owsianki, bo pysznie wygląda :)

    Na jaki temat pisałaś pracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie zapeszać powiem dopiero jaką złoże zaakceptowaną w dziekanacie. W końcu.

      Usuń
  7. prostota zawsze na plus : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmieniłam adres bloga, dlatego jeśli obserwowałas Relishingmeals.blogspot.com obserwujesz, jest już nieaktualny. Problemy techniczne były tego powodem. :( Zapraszam na nowy: relishmeals.blogspot.com

    Pzxodrawiam,
    whiness

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zakupić tą kawkę, bo wszyscy kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra jest - tylko radze nie sugerować się ceną. Ja przez długi czas kupowałam taką najbardziej firmowa (i przy okazji najdroższą), potem przeszłam do ciut niższej półki nie widząc różnicy, a najlepsza jaką piłam (i ta którą mam obecnie) był najtańszą jaką spotkałam w sklepie.

      Usuń
  10. ostatnio jakoś się zraziłam do śliwek ,ale kwestia jogurtu w owsiance mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję ukończenia pisania:)
    idealna owsianka na taki chłodny poranek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tradycyjne owsianki - to jet to!;)
    Gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę, że już skończyłaś, mi wciąż troszeczkę zostało.. ale na szczęście mało :)
    owsianki są idealne na takie poranki i chyba nigdy się nie nudzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja z tym skończeniem ciut przesadziłam bo jeszcze męczę się z jej korektą i składem, żeby jakoś wyglądała....

      Usuń