wtorek, 2 października 2012

Bagietka z riccotą, opieczonymi winogronami i tymiankiem. Drugie śniadanie szczęścia

Arcydziełem i prezentem jaki dziś dostałam było drugie śniadanie: stostowana bagietka z riccotą, solą, oraz opieczonym czerwonym winogronem ze świeżym tymiankiem.
Nie sądziłam, że połączenie sera, winogron i tymianku będzie aż tak miłe, oryginalne i ciekawe. Wszystkim którzy jeszcze go nie próbowali szczerze polecam. Dla mnie to otwiera nowa epokę testowania tymianku z ciepłymi owocami. 
Przepis: Winogrona układamy na blaszce, solimy lekko i układamy na nich tymianek. Pieczemy 15 minut w temperaturze 180 stopni. Bagietkę opiekamy w tosterze, po wyjęciu smarujemy riccotą i solimy. Układamy na niej winogrona i przystrajamy tymiankiem. Gotowe. A jakie pyszne :)
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Znowu dodaje śniadanie kilkanaście minut przed północą. To znak że dzień był udany. I nie było w nim wiele czasu.

Dzisiejsze śniadanie było bardzo na szybko, niezaplanowane i proste (choć smaczne i rozgrzewające): owsianka z kaszą manna, gruszką, miodem i cynamonem.

10 komentarzy:

  1. Ricottę zwykle jem na słodko, ale Twoja propozycja - jak najbardziej kusząca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szybkie i bardzo smaczne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bagietka z winogronami ? oryginalny i smaczny posiłek :)
    a owasianka ? co klasyka to klasyka !
    ja też lubię jak mam dzień wypełniony zajęciami :) chociaż czasem fajnie jest sobie poleniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za ricottą na kanapkach ale to połączenie wydaje się dość zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda intrygująco i zapewne jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianka pyszna jak zawsze, ale ta bagietka.. mocno mnie zaintrygowala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa kompozycja smaków, fajnie musiało smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe smaki, musi wyśmienicie smakować, mmmm :)

    OdpowiedzUsuń