wtorek, 1 stycznia 2013

Śniadanie noworoczne

To był udany sylwester. Jeden z bardziej udanych od kilku lat. Bardzo radosny, bardzo beztroski, może odrobinę zbyt pijany. Potrzebowałam tego jak powietrza – uwierzyć, że ważne momenty nie zawsze muszą się psuć. Chciałabym za rok z tymi samymi ludźmioglądać fajerwerki stojąc na pochyłym dachu kamienicy. Może za rok nie koniecznie w butach na wysokich obcasach. I jeszcze raz snuć plany zburzenia kościoła mariackiego bo zasłaniał.





Podsumowując moją ubiegłoroczną działalność na blogu - cieszę się bardzo, że go założyłam. Sprawia mi wiele radości, choć czasem mam wielka ochotę zostawić go w cholerę ;), a czasem po prostu nie mam na niego czasu.
Poznałam dzięki niemu sporo wspaniałych osób i zdobyłam kilka doświadczeń.
Dziękuje :)

Duże, pożywne i pyszne śniadanie w sam raz jak na godzinę 14 nowego roku: gęsta owsianka na mleku sojowym z bananem, suszonymi morelami i daktylami. Z jogurtem naturalnym. Jogurt z konfiturą malinową, muffinka baklava oraz karmelowa inka z mlekiem i kawą rozpuszczalną. 



A teraz czas spróbować wykorzystać chęć do robienia wszystkiego naraz, która wciąż walczy z dużą dawką nieumiejętności skupienia się na czymkolwiek.

9 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Sylwester udany :) I życzę Szczęśliwego 2013!
    A śniadanie pyszne, muffinkę porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekkie i zdrowe! Podoba mi się. Zapraszam http://cynamon.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianki po takim dniu najlepsze;)

    Jaki masz aparat i obiektyw;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, że tak dobrze się bawiłaś! należało ci się takie królewskie śniadanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że zabawa była udana! Pomyślności w Nowym Roku:)
    Pyszne, pożywne śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elin, bez Ciebie owsianki nie byłby takie same ;). Mam nadzieję, że Twój rok będzie smaczniejszy i szczęśliwszy od 2012 ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że się udało :)
    Ty masz zawsz takie pyszne śniadanie, a owsianki takie idealne...

    OdpowiedzUsuń
  8. super że Sylwestra świetnie spędziłaś bo jak mówią jaki Sylwester taki cały rok eheh oby nie zbyt pijany;*

    OdpowiedzUsuń
  9. te twoje boskie owsianki *.* pycha !
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń