środa, 2 stycznia 2013

Krem owsiany z domową masą makową

Bardzo wczesne śniadanie: krem owsiany na mleku waniliowym z domową, elinową masą makową* :) Pół muffinka baklava i pół muffinka z granolą :)
Inka karmelowa z mlekiem i kawą rozpuszczalną.

Od początku roku  więcej wypieków :)

 Nowy rok. Nowa próba :) Spróbujmy być szczęśliwi :)

* Masa prawie bez pracy: 100 g maku zalałam wrzątkiem i moczyłam około godziny.  Następnie starłam w malakserze i gotowałam razem z miodem i szklanką mleka waniliowego około pół godziny. Na koniec dodałam jeszcze starte jabłko z pomarańczą. Pogotowałam chwile. Przyprawiłam cynamonem. Gotowe. Jest pyszna :)

19 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajne pomysły :) W rezultacie wychodzą Ci smaczne i ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i właśnie przez Ciebie [dzięki Tobie :p] moczę mak na masę makową :D
    mam obsesję na punkcie maku, od Świąt.
    ten krem owsiany jest bardzo w stylu comfort food, zrobię sobie go koedyś z pewnoscią.
    mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy niż gorzko-dziwny, jak dla mnie, 2012.
    miłego Elin :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Idąc za Twoim przykładem, skupiam się na szczęściu, ciągle, nawet w najbardziej beznadziejnej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczynam żałować, że nie wzięłam od babci maku, gdy mi proponowała! ten krem musiał być genialny!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne smaki o poranku. Nie mam glowy do robienia masy, bo dzisiejsze zajecia nieco mnie przywaliły, ale w wolnej chwili nie omieszkam zrobic.
    duzo szczescia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności, zawsze masz takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy Rok, nowe plany i marzenia :)
    Cudnie wygląda ta owsianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nowy rok , nowe myśli , zmiany ... zobaczymy jak to bedzie ;D oby jak najlepiej ;)
    super owsianka ,jak zawsze ,mniam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno skorzystam z tego prostego przepisu na mase. Pysznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. krem owsiany... niebo w gębie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na tą masę makową, łatwo i szybko!
    Świetne muffinki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh. Co za śniadanie! :)
    Uwielbiam masę makową. Skusiłabym się na takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na zdrową alternatywę dla masy makowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam mak i wszystko, co z nim jest :)
    już nie mogę się doczekać Twoich wypieków, trzymam za słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja robię masę makową z gotowego, już zmielonego maku. jeszcze mniej roboty! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł, o tym jeszcze nie słyszałam i z chęcią wypróbuję. Zwłaszcza, że lubię mak i kojarzy mi się on z makowcem na święta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Domowa masa makowa <3 Muszę zrobić trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy bym na to nie wpadła ale może być pyszne :) myślę, że spodoba ci się nasza nowa akcja Gotuj sezonowo! :)
    http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/gotuj-sezonowo

    OdpowiedzUsuń