wtorek, 22 stycznia 2013

Owsianka egzotyczna

Smacznie, zdrowo, kolorowo :D
Waniliowa owsianka egzotyczna z mango, bananem i jogurtem naturalnym. Na górę jeszcze serek wiejski, migdały i szczypta kardamonu.
Pseuodkawa z mlekiem, a na deser krem z migdałów, miodu i ricotty – uzależniłam się od niego ;)

Kiedy wszystko wygląda jakby było oblane szkłem, z nieba sypie coś mokrego, a pod wydział nie da się podejść bez sprzętu alpinistycznego ciepła owsianka jest tym co trzyma na nogach. 
Bo jak tu się nie uśmechnąć do parującej miseczki ?
Zastanawia mnie znowu ostatnio ile praktyki jest w teoriach dietetyków :/

13 komentarzy:

  1. Widzę, że u Ciebie podobna pogoda "szklankowa" jak u mnie... :)

    A owsianka na bogato!

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie też dziś trochę egzotyki :) taka puszysta ta owsianka, jak Ty to robisz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zależy, których teoriach, bo co rusz się słyszy nową. Albo i starą, tyle że wyciągniętą z piwnicy i nieco odkurzoną:D
    Owsianka meeega! Akurat mam mango i banana, może zostaną parą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak trochę egzotyki w zimę!
    pozdrawiam!
    Szana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm egzotycznie, aż się cieplej zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tam swoje teorie dietetyczne ale ich nie publikuje,bo by mnie zlinczowano. Ale zobaczysz Elin-kiedyś w końcu ogłoszą światu że kawa jest niezbędnym elementem codziennej diety,ma dużo witaminek, jest zdrowsza niż soczki owocowe i wgle wgle NAJ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W to że jest zdrowsza niz soczki owocowe to ja juz wierzę ;) A i bez witaminek wiem, ze jest niezbednym składnikiem dnia codziennego :)

      Usuń
  7. ja też chcę taką ... muszę się tobą zainspirować , twoje owsianki są najpyszniejsze ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z mango nie robiłam, a leży w lodówce:D

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm taką 'nadzianą' pysznymi dodatkami owsiankę chciałabym zjeść... ale zawsze czegoś brakuje, np miodu ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna ta twoja owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszej chwili pomyślałam, że w egzotycznej owsiance nie może zabraknąć ananasa, ale u Cb pojawiło się mango! :) Tak daawno go nie jadłam, że już nawet nie pamiętam jak smakuje- co za wstyd ;)

    OdpowiedzUsuń