poniedziałek, 21 stycznia 2013

14 śniadanie w roku 2013.

Owsianka - gruszka, banan, kardamon, daktyle, jogurt. Na wierzch granola tropikalna i niemiecki krem kokosowy (dostany w ramach suwenirów z wakacji). 

Niezbyt ostrych zdjęć z bałaganem z tle część dalsza.  

Jeżeli ktoś z was myśli, że ostatnio zachował się na prawdę głupio to mogę jedynie napisać, że właśnie wysłałam maila do prowadzącego przedmiot z pytaniem o listę „lektór".
 Zanim spojrzałam drugi raz na dziwnie wyglądający tytuł, zanim zdążyłam wcisnąć przycisk anuluj, na ekranie pojawiło się „wiadomość wysłano”.  I teraz się tylko zastanawiam co z tym fantem zrobić.

13 komentarzy:

  1. śmiej się z tego, każdemu się zdarza :D cudowna ilość dodatków do owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, nie przejmuj się taką głupotą:)
    Nowe miseczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaliśmy pod choinkę :) Już kilka razy było w nich śniadanie :)

      Usuń
    2. a ja już kilka razy mówiłam, że skradły moje serducho.. tak jak te drugie!;)

      Usuń
  3. zdarza się czasami każdemu taka gafa, nie przejmuj się:)
    dodatki do dzisiejszej owsianki baaardzo odpowiadają preferencjom moich kubeczków smakowych, z wielką chęcią wprosiłabym się na taką miseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu podpisu i zobaczeniu zdjęcia od razu wyobraziłam sobie Anię śliniącą się na widok kremu kokosowego :D
      Hej, nie przejmuj się, myślę, że zostanie to odebrane jako oczywista pomyłka :)

      Usuń
  4. Ja bym napisała, że przepraszam za błąd :D Każdemu może się zdarzyć ;)
    Ten niemiecki krem musi być wspaniały *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy tylko ludźmi, więc nie sądzę, by ktokolwiek miał Ci za złe ten błąd :)

    Prześliczne miseczki! A ten krem kokosowy musi być przepyszny...

    OdpowiedzUsuń
  6. same pyszności w jednej miseczce <3 i ten krem , skąd go masz ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza miseczka, a krem kokosowy? Nawet nie będę pisać, że musi być pyszny, to przecież logiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm ale połączenie! i ten krem! ;) cudo
    i daktyle;P

    OdpowiedzUsuń
  9. mysle ze kazdy wie jak to jest i nikgt na takie wpadki nie patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń