piątek, 7 grudnia 2012

Waniliowa manna z "elinową granolą"

Waniliowa kasza manna z przepyszna „elinową granola” od Kerali
(kaszka manna razowa z łychą otrębów na waniliowym mleku sojowym)

 Wiecie co jest najfajniejsze w tej granoli ? Chyba to, że była maksymalnie czekoladowa.  Bo tego, że będzie smaczna prawdę mówiąc się podziewam. Ale już tego, że parę jej łyżek sprawi, że ja – zjadacz-słoika-nutelli-na-raz-jeżeli-nikt-mi-go-nie-zabierze, będę w idealnym stanie czekoladowej błogości, to tego już się spodziewać nie mogłam.

16 komentarzy:

  1. taka własna, domowa granola jest chyba najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdrooszczę Ci tej granoli! :D pysznie jak zawsze;*

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba jutro będę robiła domową granolę :) ta musi być nieziemska! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę granoli i śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro taż opisujesz tą granolę to pewnie jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądając Twoje zdjęcia owsianek zawsze gdzieś tam w głowie coś mówi 'uwielbiam tą miseczkę' sama w sobie jest świetna, taka efektowna:D a z zawartością wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się cieszę, że Ci smakuje, przyznam szczerze, że mi też:D trochę ją powyjadałam z blachy;))
    tylko jedno mam zastrzeżenie - Kerala, a nie Karela:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam - wymiana samogłosek to moja specjalność ;)

      Usuń
  8. Ekstra sprawa z tą czekoladowością! Też taką chce!

    OdpowiedzUsuń
  9. od kilku dni już chodzi za mną manna;) a ta razowa to smakuje tak samo?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie robiłam nigdy domowej, ale skoro tak zachęcasz to może zaryzykuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. też zrobiłam domową granolę, która dawno się już skończyła i czas zrobić nową! :)

    obłędne miałaś śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszna kasza , chciałabym tez zrobić w końcu swoją domową granole ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. taka elinowa granola w elinowej owsiance, musi smakować bardzo... elinowo? W sensie... hmm chyba bardzo dobrze :D Chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń