środa, 12 grudnia 2012

Owsianka wielowitaminowa elina

Owsianka wielowitaminowa elina


Z wielkim jabłkiem, bananem i kiwi. Na mleku sojowym z granolą egzotyczną (kokos, migdały, banany, jabłka). Na naturalnym mleku sojowym, z odrobiną przyprawy korzennej i miodu.
I jeszcze parę nerkowców.  
W planach było mleko kozie i czekolada, ale po wczorajszym "trudnym" wieczorze potrzebowałam witamin. Na prawdę. 

Nie - nie zawsze to, że wydaje się, że się uda oznacza, że coś wyjdzie. Czasem po prostu zostaje pogodzićsię ze światem. Dostrzegać to co miłe, zapomnieć o tym, na co nie mamy wpływu.


Tak - da się w Polsce dostac granole bez syropu glukozowo-fruktozowego, na dodatek pyszną i w całkiem standardowej cenie. Na półce w hipermarkecie. Wystarczy poszukać. Z czegoś cieszyć się trzeba, co ? ;)

18 komentarzy:

  1. no pewno! zawsze trzeba szukać takie mini-elfiki z pogodnym uśmiechem! owsianka świetna. mam kiwi nawet w domu, jutro zrobię coś podobnego! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta egzotyczna granola brzmi bosko.. z jakiej firmy?:>
    Współczuję trudnego wieczoru, dobrze, że to już tylko wspomnienie Elin.

    (przeeeeepis na ciachaaaaa...???:>)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dostrzegać to co miłe, zapomnieć o tym na co nie mamy wpływu." pięknie powiedziane!

    a cóż to za granola?;> zdradź nam!

    OdpowiedzUsuń
  4. a jakiej firmy ta granola?
    a owsiankę to ja bym chętnie jutro przed testami zjadła : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa firmy :)
    Mądrze napisane. Zawsze jest jakiś pozytyw, z którego można się cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoje owsianki!
    Setny raz to mówię, wiem, ale taka prawda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne śniadanie, doda energii na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mądre słowa :)
    śniadanie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdradź co to za granola :) wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. co to za granola ?
    owsianka pełna witamin - to się w 100% zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba się cieszyć, noo!
    lubię mleko sojowe na śniadanie. z musli.

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze, da sie? to ja prawde powiedziwaszy jestem jakas niedozycia, bo nie potrafilam takiej odnalezc, prosze, poratuj i napisz co to za granola, bo tez nie chce sie meczyc syropem, a na zrobiene domowej granoli na razie nie mam warunkow :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Również przyłączam się do pytania o markę Granoli, gdyż ją uwielbiam, lecz musiałam ograniczyć ze względu na przerażającą ilość cukru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. moc witamin w elinowej owsiance ,podoba mi się ! pycha ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. A dziś u mnie zagości taka owsianka !

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w Twoich owsiankach! :) niestety nie mogę jeść płatków owsianych, ale będę kombinować z gryczanymi, jaglanymi i żytnimi. dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń