piątek, 20 lipca 2012

Najlepsze muffiny owsiane - odsłona 2 + Owsianka


Śniadanie: więcej owsianych muffinek :) I owsianka. Ponownie pełniejsze niepasteryzowane mleko. Płatki, otręby, łyżeczka manny, do tego 2 młodziutkie jabłuszka, duża brzoskwinia, i ubite w moździerzu przyprawy korzenne: cynamon, goździki, gałka muszkatołowa i goździki. Trochę melasy i brązowego cukru. Do picia cykoria z mlekiem :)




Muffinki po jednym dniu nadal są pyszne :)
(Przepis znajduje się w poście poniżej )


To będzie ten dzień. To będzie dzień szycia stroju na Fornost. Kompletowania strojów, zamawiania na allegro dodatków. I masy mniej przyjemnych obowiązków.

18 komentarzy:

  1. o jakie pyszne!
    pięknie te muffinki się prezentują w towarzystwie borówek, a Twoja 'delikatna owsianka' wygląda faktycznie kojąco i przepysznie.. w sam raz na tą zasraną pogodę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie <3
    muffinki cudne , chcę jedną ;D boróweczki *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. muffinki wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym jeść takie śniadania każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Domowa świeżo zrobiona przyprawa korzenna to bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wczoraj zmobilizowałaś mnie do przeszukania wszystkich przepisów na muffiny, które gdziekolwiek kiedydokolwiek zapisywałam. Już wybrałam te wymarzone i niedługo upiekę. Niestety, "niedługo" to za tydzień albo dwa - ale czas najwyższy wrócić do pichcenia. Super, że dbasz o takie domowości. Większość sklepowych gumociast to jednak zupełnie nie to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu aż za tyle czasu ?

      Usuń
    2. Sporo pracuję, często wyjeżdżam. Nie planuję też pieczenia na te dni, kiedy jestem w domu sama, ani nie spotykam się ze znajomymi, bo nie byłoby komu zjeść :)

      Pochwalisz się gotową stylizacją? ;)

      Usuń
  7. O mniam, ta muffinka wyglada oblednie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają naprawdę przepysznie. Mi nigdy nie wyszły tak ładne, ale chyba spróbuję zrobić je na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te muffinki wygladaja cudnie :) musze je zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  10. to śniadanie, jakiego życzyłabym sobie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takiej mi ochoty wczoraj narobiłaś, że dzisiaj też piekłam muffinki, nie mogłam już wytrzymac i teraz Ci bardzo dziękuję za taką smaczną inspirację!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale wygladajace muffiny! idealne na sniadanie, idealne! :-)

    OdpowiedzUsuń