sobota, 18 maja 2013

Przy kuchennym stole z widokiem na góry

 Przy kuchennym stole z widokiem na góry.
Przy słońcu i drzewach wpadających do sypialni.


Kupiłam dwie sadzonki pigwowca, które nie umieją owocować w samotności, jedną jagód goi i dwie pokaźne szczepki dyni. Przesadzam poziomki, znajduje zasadzone wiele lat temu truskawski. Odkrywam złamaną gałąź starej jabłoni i chmiel na resztkach zawalonej szopy stojącej za domem.



To jedna z tych tajemniczych i magicznych owsianek, które z niewyjaśnionych przyczyn mają w sobie nutę bliżej nieokreślonego, abstrakcyjnego smaku dzieciństwa.


Śniadanie: owsianka z jajkiem, bananem i dakatylami na mleku kozim. 2 kostki milki daim i kawa.

18 komentarzy:

  1. O, jakie znaleziska na podwórku! U mnie pigwa rośnie już chyba od 2 lat i jak na razie w samotności swej ma się całkiem dobrze.
    A śniadanie brzmi obłędnie. Brzmi, bo sama jeszcze nie próbowałam takiej kombinacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz prześliczny rondelek :)
    a owsianka brzmi przepysznie, jak wszystkie Twoje zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milka Daim, chcę, chcę, chcę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie cudownie zasiany ogródek! Oh, aż bym Ci tam podkradła coś, jak już wyrośnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy garnuszek^^


    Zapraszam do mnie: atqabreakfast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z widokiem na góry, ale Ci dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Moment, moment! Ale jak to jagody goi? Nie wiedziałam, że to rośnie w Polsce!Dynię też już posadziłam, a dzisiaj już nawet zrobiłam drożdżówkę z rabarbarem z mojego ogródka.
    Udanego wypoczynku splątanego z pracą!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rośnie jak się okazało wszędzie i w każdej glebie - to ponoć pancerna roślina. Nawet mega drogie nasionka chia świetnie ponoć rosną w polskim ogródku tyle, ze ...ich uprawa w naszym kraju jest nielegalna, bo to tak naprawdę psychoaktywna szałwia hiszpańska - prastary halucygen.

      Usuń
    2. Na prawdę?! Zaskoczyłaś mnie ;o

      Usuń
    3. Prawnicy to spaczeni ludzie;)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. O i ja jestem zaskoczona :D
      A to ostatnie zdjęcie jest urocze :> Ta owsianka, cudownie musiała smakować!

      Usuń
  8. Jak zniknie Ci coś z ogródka to wiedz, że to byłam ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja dziś pół dnia na działce spędziłam. uwielbiam zmywać ten ziemisty zapach z rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę tych widoków na góry! :)
    ja też już doglądam malin i truskawek, brudzę dłonie ziemią :) ... zbieram świeżą miętę i zaciągam się jej zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zdjęcie numer dwa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej zazdroszczę tych sadzonek :< I śniadanka !

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny poranek z pyszną owsianką *-*
    kozie mleko? smaczne ? daleko odbiega od krowiego?

    OdpowiedzUsuń